Jaguar umístil na nos monopostu diamant za 7,5 milionů, po nehodě se ztratil

Jaguar umístil na nos monopostu diamant za 7,5 milionů, po nehodě se ztratil

 
  

V roce 2004 se postupně zkomírající tým Jaguar rozhodl využít příležitosti závodu v Monaku k propagaci nového filmu. Z reklamy se ale stala obrovská ostuda.


Ocean’s Twelve (v Česku Dannyho parťáci 2) byl Hollywoodský film s hvězdným obsazením v podobě George Clooneyho, Brada Pitta nebo Matta Damona. Pro propagaci filmu uzavřel Jaguar partnerství, které červeně ukazovalo film na krytu motoru a na předních křídlech. Barevně a designově to byla poměrně katastrofa. Větší katastrofa ale teprve měla přijít. Kromě obrázků na film byl ale na špičku nosu umístěný na každý vůz diamant v hodnotě 7,5 milionů korun!

Marketing splnil očekávání a o diamantu a týmu se hovořilo celý víkend. Nejnáročnější závod sezony, mladí závodníci a umístění drahého diamantu na to nejrizikovější místo? Tak přesně tohle se týmu a produkci filmu vymstilo.

Foto: XPB Images

Hned po startu závodu kolidoval Christian Klien a se svým vozem a narazil do bariéry. Pochopitelně tak poškodil přední křídlo a nos, ale diamant se záhadně ztratil. Tým dokonce dostal povolení po závodě místo prozkoumat, ale nic se nenašlo. Těžko říct, zda diamant vzal nějaký traťový komisař nebo například spadl do kanálu.

Každopádně si tým udělal obrovskou ostudu, a nepřekvapivě se žádná jiná stáj od té doby o nic podobného nepokusila.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Translate »