Naše webová stránka www.TrueRacing.cz bude i v letošním roce nadále podporovat mladé talenty! O zmíněných závodnících budeme přinášet exkluzivní informace a jedinečné rozhovory.

K osvědčeným a rychlým jezdcům se přidávají, k naší velké radosti, i další. Rádi bychom vám sestavu pro sezonu 2022 představili ještě o něco blíže.


Asi nemůžeme pochybovat o tom, že je Gabriela Jílková nejrychlejší českou závodnicí. To dokazují i čtyři mistrovské tituly v motokárách a pět ocenění Elišky Junkové pro nejrychlejší ženu v naší zemi.

“QuickGabi” se po formulových monopostech, účasti ve výběrovém testu W Series, a úspěšném tažení s Pragou R1, přesunula do vozů kategorie GT4, kde v letošním roce startuje s Mercedesem-AMG GT4 nového týmu Zvo Racing. Češka oslavila v loňském roce titul v GT Winter Series a stupně vítězů v ADAC GT4 Germany či GT4 European Series. Aktuálně závodí pro Drago Racing Team ZVO.

Rychlé slečny nejsou jen v Česku a na Slovensku. Německá závodnice Sophie Hofmann se po úspěších z cestovních vozů přesunula do kategorie GT, kde získává cenné zkušenosti za volantem vozu Audi R8 LMS GT4.

Kromě vítězství v Special Touringcar Trophy s Cuprou Leon TCR, si Sophie připsala na své konto druhé místo v Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup, kategorie AM, a třetí místo mezi juniory. Aktuálně startuje v DTM Trophy pro tým Heide Motorsport.

Vivien Schöllhorn začala závodit teprve loni, přesto už má ve své sbírce několik vítězných trofejí. Mladá Němka aktuálně závodí v Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup, kde získává další zkušenosti a pravidelné body.

V sezoně 2021 si připsala juniorský titul v Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup, přičemž sahala i po stupních vítězů v celkové klasifikaci. Letošní sezonu absolvuje v barvách Eastside Motorsport šampionát GTC Race.

Jan Marschalkowski začal závodit ve vozech GT teprve před dvěma lety po výhře titulu v motokárách. Hned ve své první sezoně v ADAC GT4 Germany se stal juniorským šampionem, přičemž ve druhé stal celkovým vicemistrem.

S pěti výhrami ke svému jménu míří do ADAC GT Masters pro letošní sezonu, kde bude závodit s vozem Mercedes-AMG GT3 u Drago Racing team ZVO.

Robert Haub začal závodit až v pozdějším věku, přesto už obkroužil téměř celý svět. Po letech v Americe s Pragou R1 v rámci FARA USA, kde získal několik vítězství, zatoužil po evropském závodění.

Americko-německý jezdec získal dvakrát stupně vítězů v ADAC GT4 Germany v uplynulé sezoně. Kromě toho oslavil titul v GT Winter Series a třetí místo při debutu v GT4 European Series. Aktuálně závodí pro Drago Racing Team ZVO.

Maďarská rally závodnice Adrienn Vogel se pohybuje v motorsportu už nějaký pátek, přestože kariéru začala až v pozdějším věku. Na svém kontě ale má starty na okruzích v Lotus Ladies Cup nebo Kia Lotos Cup, kde slavila vítězství v závodech a stupně vítězů.

Aktuálně startuje s českým týmem Orsák Rallysport v rámci domácího kalendáře rally, ale i ERC, kde jí naviguje Ivett Notheisz. Pochopitelně to je pro Adrienn nová disciplína, přesto v kategorii ERC3 skončila během první sezony celkově sedmá.

Motokárový závodník Daniel Liščák, se po začátcích v amatérských kategoriích, přesunul do pohárové kategorie Honda 390, kde vyhrál hned svojí první kvalifikaci a později i titul. Následovalo úspěšné tažení v německém GTC či Czech Kart Open.

V rámci studia se zapojil do projektu Formula Student, kde s pražským týmem CULS působil v roli závodního jezdce a manažera týmu. “Dany Fox” startoval také ve virtuálních šampionátech včetně GT Academy, kde se vybírali nejrychlejší simraceři, jenž se poté utkali i na opravdových okruzích. A to je právě Danielův hlavní cíl, nastoupit na rošt automobilových závodů.

Matyáš Homola začal cestu motorsportem v historických vozech BMW a Volkswagen. Závodník je především specialistou na vrchy, čímž o sobě dává hodně vědět.

Mladý kluk, který investuje do stavby svého Mitsubishi Evo IX veškeré peníze, si už vyjel řadu úspěchů. Určitě nesmíme opomenout třetí místo v Czech Hillclimb Cup N+2000 a jeho další stupně vítězů v regionálních soutěžích. Do budoucna Matyáš plánuje především vylepšovat svého “Myšáka” a dále ho udržovat v konkurenceschopné formě.

Motorsport už dnes není jen o tom, co se děje na skutečné trati. Průkopníkem českého simracingu je bezpochyby Martin Štefanko, první domácí závodník v F1 Esports Series.

Úspěchů má na svém kontě “Štefii” nespočet, určitě nelze vynechat skutečnost, že byl finalistou ve World’s Fastest Gamer a eROC. Zvítězil také v závodech FSR World Championship, a po zisku titulu v nejznámější české lize zamířil do Haasu ve virtuální formuli 1, jenž bylo následováno přestupem k Williams Esports, kde aktuálně působí jako profesionální jezdec a závodní inženýr.

Translate »