Naše webová stránka www.TrueRacing.cz bude i v letošním roce nadále podporovat mladé talenty!

K osvědčeným a rychlým jezdcům se přidávají, k naší velké radosti, i další. Rádi bychom vám sestavu pro sezonu 2021 představili ještě o něco blíže.


Asi nemůžeme pochybovat o tom, že je Gabriela Jílková nejrychlejší českou závodnicí. To dokazují i čtyři mistrovské tituly v motokárách a čtyři ocenění Elišky Junkové pro nejrychlejší ženu v naší zemi.

“QuickGabi” se po formulových monopostech, účasti ve výběrovém testu W Series, a úspěšném tažení s Pragou R1, přesunula do vozů kategorie GT4, kde v letošním roce startuje s Mercedesem-AMG GT4 legendárního týmu Zakspeed.

Především automobilová závodnice, Michaela Dorčíková, jenž se proslavila v takzvaném Rental kartingu, ale zároveň na SODI World Series, má stále vyšší a vyšší cíle.

Jako první Slovenka závodila v Nascar Wheelen Euro Series, ale za srdeční záležitost považuje především vlastní Mazdu MX-5 Cup, která “Slovak Racing Girl” pomohla k zisku stupňů vítězů na Velké ceně Slovenska. Motorsportem ale nežije jen jako závodnice, jelikož působí i v roli manažera týmu ARC Bratislava.

Rychlé slečny nejsou jen v Česku a na Slovensku. Německá závodnice Sophie Hofmann se po úspěších z cestovních vozů přesunula do kategorie GT, kde získává cenné zkušenosti za volantem vozu Audi R8 LMS GT4.

Kromě vítězství v Special Touringcar Trophy s Cuprou Leon TCR, si Sophie připsala na své konto druhé místo v Audi R8 Cup, kategorie AM, a třetí místo mezi juniory. Kromě toho se v závodě na Autodromu Most postavila na stupně vítězů.

Maďarská rally závodnice Adrienn Vogel se pohybuje v motorsportu už nějaký pátek, přestože kariéru začala až v pozdějším věku. Na svém kontě ale má starty na okruzích v Lotus Ladies Cup nebo Kia Lotos Cup, kde slavila vítězství v závodech a stupně vítězů.

Aktuálně startuje s českým týmem Orsák Rallysport v rámci domácího kalendáře rally, ale i ERC, kde jí naviguje Ivett Notheisz. Pochopitelně to je pro Adrienn nová disciplína, přesto v kategorii ERC3 skončila během první sezony celkově sedmá.

K rychlému závodění nejsou nutně potřebná jen čtyři kola, což dokazuje mladá motocyklová závodnice Michaela Šmatová.


“Mišule” zahájila kariéru teprve před pár lety, přesto už se pyšní tituly z Wildmotors Ladies Cup 2019 a Master Miss 2020. Pro letošní sezonu tak následoval logický krok výš, Češka bude startovat v nejvyrovnanějším ženském šampionátu Womens Cup s týmem MOTOXRACING with S97 Racing.

Robert Haub začal závodit až v pozdějším věku, přesto už obkroužil téměř celý svět. Po letech v Americe s Pragou R1 v rámci FARA USA, kde získal několik vítězství, zatoužil po evropském závodění.

Americko-německý jezdec se pro sezonu 2020 dostal ke startům na “severní smyčce” Nordschleife během RCN, což mu opět přineslo poháry do sbírky. Letos hájí společně s Jílkovou barvy stáje Zakspeed ve voze Mercedes-AMG GT4.

Motokárový závodník Daniel Liščák, se po začátcích v amatérských kategoriích, přesunul do pohárové kategorie Honda 390, kde vyhrál hned svojí první kvalifikaci a později i titul. Následovalo úspěšné tažení v německém GTC či Czech Kart Open.

V rámci studia se zapojil do projektu Formula Student, kde s pražským týmem CULS působil v roli závodního jezdce a manažera týmu. “Dany Fox” startoval také ve virtuálních šampionátech včetně GT Academy, kde se vybírali nejrychlejší simraceři, jenž se poté utkali i na opravdových okruzích. A to je právě Danielův hlavní cíl, nastoupit na rošt automobilových závodů.

Matyáš Homola začal cestu motorsportem v historických vozech BMW a Volkswagen. Závodník je především specialistou na vrchy, čímž o sobě dává hodně vědět.

Mladý kluk, který investuje do stavby svého Mitsubishi Evo IX veškeré peníze, si už vyjel řadu úspěchů. Určitě nesmíme opomenout třetí místo v Czech Hillclimb Cup N+2000 a jeho další stupně vítězů v regionálních soutěžích. Do budoucna Matyáš plánuje především vylepšovat svého “Myšáka” a dále ho udržovat v konkurenceschopné formě.

Motorsport už dnes není jen o tom, co se děje na skutečné trati. Průkopníkem českého simracingu je bezpochyby Martin Štefanko, první domácí závodník v F1 Esports Series.

Úspěchů má na svém kontě “Štefii” nespočet, určitě nelze vynechat skutečnost, že byl finalistou ve World’s Fastest Gamer a eROC. Zvítězil také v závodech FSR World Championship, a po zisku titulu v nejznámější české lize zamířil do Haasu ve virtuální formuli 1, jenž bylo následováno přestupem k Williams Esports, kde aktuálně působí jako jezdec a závodní inženýr.

Translate »