Kamui Kobayashi dovedl k vítězství Toyotu #7, kterou sdílí s Mikem Conwayem a José Maríou Lópezem, a porazil svůj sesterský vůz o 2,168s. Ferrari, které startovalo z pole position, dojelo na třetím místě.
Na své vůbec první pódium a první čtvrteční pole position se dostalo Ferrari 499P Hypercar s posádkou Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen a Miguel Molina.Polesitter Fuoco byl na začátku ve vedení, dokud se tým Ferrari AF Corse nerozhodl postavit oba své 499P pod safety carem, aby doplnil palivo.
Výsledkem bylo, že Toyota rychle převzala velení závodu. Zpočátku to byl Brendon Hartley na palubě vozu č. 8, kdo se usadil ve vedení. Zastávky v boxech, při full course yellow, znamenaly, že musel dokončit další splash & dash a udělat další zastávku. To umožnilo vozu #7 získat pozici na trati a dostat se do vedení.
Tým #2 Cadillac Racing ve složení Alex Lynn, Earl Bamber a Richard Westbrook vyzval Ferrari v poslední hodině o konečné umístění na stupních vítězů, ale nakonec se museli spokojit se čtvrtým místem.
Porsche Penske Motorsport obsadilo páté a šesté místo s novým Porsche 963 Hypercar. Ferrari AF Corse 499P #51 dojelo až sedmé poté, co muselo do boxů kvůli opravě po kontaktu s vozy LMGTE Am.
Floyd Vanwall Jacquese Villeneuvea, Toma Dillmanna a Estebana Guerrieriho si při svém debutu Hypercar upečetil osmé místo, přičemž první desítku završila dvojice Peugeot. Peugeot měl problémy s převodovkou ještě před startem závodu.
Výsledky 1000 mil Sebringu: