Už od začátku měl DAMS problémy s obdržením dostatečné finanční podpory od francouzských firem, jelikož se na roštu pohyboval Ligier a Larrousse.
Po smrti Ratzenbergera a Senny nastala okamžitá změna pravidel pro ročník 1995, což byl paradoxně kámen úrazu. Důvod byl prostý – vytvořit bezpečnější závodění a monoposty samotné.
Nicméně vůz byl během sezony 1995 sestavený a srpnu prezentovaný na legendárním okruhu pro Le Mans Circuit de la Sarthe. DAMS GD-01 s motorem Cosworth ED a pneumatikami Goodyear vypadal jako standardní monopost té doby.
DAMS měl k dispozici i své tehdy testovací jezdce, kteří byli největšími kandidáty na místo ve formuli 1. Jan Lammers, Érik Comas a Emmanuel Collard se dostali k testování vozu během října na okruhu Paul Ricard. Bohužel hned bylo zřejmé, že vůz je příliš pomalý, zatímco už nezbyl žádný rozpočet pro další vývoj monopostu. Po zavedení pravidla 107% pro kvalifikaci se počítalo s tím, že by se tým jen trápil.
Přestože DAMS přišel o šanci se dostat na rošt ročníku 1996, tak ještě vedení doufalo v zisk financí pro další sezonu. Projekt skončil dříve, než začal. GD-01 ale existuje dodnes, nikdy nezávodící monopost je přímo usídlený u francouzské stáje.
Na německém Oscherslebenu zahájily testy také vozy kategorie GT4.
Nicki Thiim v této sezoně opět nebude chybět v DTM, ale zatímco Dán zůstává ve…
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…