Už od začátku měl DAMS problémy s obdržením dostatečné finanční podpory od francouzských firem, jelikož se na roštu pohyboval Ligier a Larrousse.
Po smrti Ratzenbergera a Senny nastala okamžitá změna pravidel pro ročník 1995, což byl paradoxně kámen úrazu. Důvod byl prostý – vytvořit bezpečnější závodění a monoposty samotné.
Nicméně vůz byl během sezony 1995 sestavený a srpnu prezentovaný na legendárním okruhu pro Le Mans Circuit de la Sarthe. DAMS GD-01 s motorem Cosworth ED a pneumatikami Goodyear vypadal jako standardní monopost té doby.
DAMS měl k dispozici i své tehdy testovací jezdce, kteří byli největšími kandidáty na místo ve formuli 1. Jan Lammers, Érik Comas a Emmanuel Collard se dostali k testování vozu během října na okruhu Paul Ricard. Bohužel hned bylo zřejmé, že vůz je příliš pomalý, zatímco už nezbyl žádný rozpočet pro další vývoj monopostu. Po zavedení pravidla 107% pro kvalifikaci se počítalo s tím, že by se tým jen trápil.
Přestože DAMS přišel o šanci se dostat na rošt ročníku 1996, tak ještě vedení doufalo v zisk financí pro další sezonu. Projekt skončil dříve, než začal. GD-01 ale existuje dodnes, nikdy nezávodící monopost je přímo usídlený u francouzské stáje.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…