Už od začátku měl DAMS problémy s obdržením dostatečné finanční podpory od francouzských firem, jelikož se na roštu pohyboval Ligier a Larrousse.
Po smrti Ratzenbergera a Senny nastala okamžitá změna pravidel pro ročník 1995, což byl paradoxně kámen úrazu. Důvod byl prostý – vytvořit bezpečnější závodění a monoposty samotné.
Nicméně vůz byl během sezony 1995 sestavený a srpnu prezentovaný na legendárním okruhu pro Le Mans Circuit de la Sarthe. DAMS GD-01 s motorem Cosworth ED a pneumatikami Goodyear vypadal jako standardní monopost té doby.
DAMS měl k dispozici i své tehdy testovací jezdce, kteří byli největšími kandidáty na místo ve formuli 1. Jan Lammers, Érik Comas a Emmanuel Collard se dostali k testování vozu během října na okruhu Paul Ricard. Bohužel hned bylo zřejmé, že vůz je příliš pomalý, zatímco už nezbyl žádný rozpočet pro další vývoj monopostu. Po zavedení pravidla 107% pro kvalifikaci se počítalo s tím, že by se tým jen trápil.
Přestože DAMS přišel o šanci se dostat na rošt ročníku 1996, tak ještě vedení doufalo v zisk financí pro další sezonu. Projekt skončil dříve, než začal. GD-01 ale existuje dodnes, nikdy nezávodící monopost je přímo usídlený u francouzské stáje.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…