Pro McLaren začalo náročné období ještě během Senny, ale brazilský závodník si dokázal i se slabším monopostem poradit. Jakmile ale začala sezona 1994, tak na tom stáj z Wokingu nebyla dobře.
Rychlý Mika Häkkinen dokázal získat šestkrát stupně vítězů a jeho týmový kolega Martin Brundle dvakrát. Monopost MP4/9 ale často trápily problémy s motorem Peugeot.
Stáj nevěděla, jakým směrem se ubírat. Spása přišla v podobě Mercedesu, který začal McLarenu dodávat pohonné jednotky. Přesto byl problém daleko větší, než se očekávalo. MP4/10 získala jen dvoje stupně vítězů, ale většinou končila ještě před cílem závodu.
V sezoně 1996 se ale začalo blýskat na lepší časy. Do týmu přišel k Häkkinenovi David Coulthard. Během závodu na Imole se dokázal dostat hned po startu před Michaela Schumachera a Damona Hilla.
V závodě vedl až do prvních zastávek a překonal tím tak počet kol ve vedení z předchozích dvou let. Přestože nakonec Coulthard závod pro poruchu hydrauliky nedokončil, ukázal tím, že jde McLaren dobrým směrem dopředu.
O rok později se stáj dostávala pravidelně do boje o vítězství a v Jerezu dokonce získal Häkkinen své první ve formuli 1.
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…
Ferrari #51 vítězí v domácím závodě na Imole po startu z pole position. BMW #15…
Před závodním víkendem FIA WEC na italské Imole hovořil Valentino Rossi s domácími novináři o…
Antonio Giovinazzi získává pole position na domácí půdě pro šestihodinový závod v Imole. Pro pilota…