Když Volvo po jedné sezoně zrušilo projekt kombi, mnoho lidí ani nebylo překvapeno. Šokující ovšem bylo, když po téměř dvaceti letech přišla Honda se stejným nápadem.
Honda vstoupila s Civicem kombi do stejného šampionátu, jako kdysi Volvo. Konkrétně se jednalo o Britské cestovní vozy, kde s myšlenkou přišel šampion Matt Neal.
Neil chtěl vyzdvihnout podporu automobilky Honda tím, že přijde s něčím speciálním. Oba jezdci budou po letech s hatchbackem startovat s verzí kombi. Zajímavostí je, že druhý tým Hondy MG KX Clubcard Fuel Save startoval s klasickou verzí hatchback. Tento tým také celkově porazil Yuasu v BTCC roku 2014.
Technický inženýr týmu Honda Yuasa Barry Plowman byl touto myšlenkou také hodně šokovaný.
„Myslel jsem si, že Matt vtípkuje, když mi poprvé řekl o jeho plánu. Později ale bylo jasné, že si srandu nedělal. Musel jsem to trochu rozdýchat.“
Honda se ale s tímto projektem popasovala téměř skvěle. Vůz byl v průběhu roku stále vysoko a těžil především z dobré aerodynamiky prodlouženého šasi. Shedden získal čtyři vítězství a celkově skončil třetí. Honda Yuasa se umístila v poháru konstruktérů na druhé pozici.