Ještě předtím, než přišla závodní premiéra ve formuli 1 pro stáj Jordan, musel se její majitel Eddie Jordan vypořádat se složitou situací. Problém nastal, když se vedení rozhodlo pro označení vozu 911.
Jordan 911 byl postaven v listopadu roku 1990 a na první pohled působil jednoduše. Přesto byl monopost poměrně rychlý. Velkou roli sehrála i změna motoru, kterým měl být původně katastrofální Judd V8. Přesto se legendární šéf stáje ještě dokázal domluvit s Cosworthem na nasazení Fordu HB V8.
Ke konci listopadu byl vůz 911 připravený na první test, kde se do kokpitu usadil veterán formule 1 John Watson. Na okruhu Silverstone během shakedownu odjel 20 kol bez problémů nebo větších komplikací.
Přestože byl tehdy monopost čistě karbonově černý, tak už nejspíš smlouva se 7UP byla hotová. Přestože šlo všechno na první pohled snadno, tak situaci zkomplikovala poměrně banální věc. Monopost se jmenoval 911, podobně jako legendární model Porsche. Proč zrovna označení 911? Naprosto jednoduše se monopost chystal na sezonu 1991 a tým šel do formule 1, poskládáním tedy vzniklo takové označení.
Po shakedownu na Silverstonu přišel do sídla Jordanu telegram ze Stuttgartu. Porsche nebylo zrovna nadšené, že se vůz pojmenoval Jordan 911. Údajně se tak šéf stáje sebral a letěl do Německa osobně, aby probral s vedením Porsche situaci.
Jordan se s Porsche přátelsky domluvil, přestože změna označení stála nějaký obnos. Jako kompenzaci dostal šéf stáje Porsche 911 na rok a půl zapůjčen.
Jordanův první monopost se pojmenoval 191 a následující sezonu 192. S rokem 2000 už ale označení nemělo patřičný smysl, proto přišlo na řadu jiné. EJ – iniciály majitele a číslo patřičné sezony stáje ve formuli 1. Nové pojmenování proto bylo například EJ10.