Jim Glickenhaus řekl, že si „není jistý“, zda bude v budoucnu pro soukromníky místo ve světovém šampionátu vytrvalostních závodů.
„Bojujeme s kluky, kteří nás převyšují o 10 nebo 15 (milionů) ku 1. Kluky, kteří testovali 100 000 kilometrů. To si rozhodně nemůžeme dovolit a jestli tam v budoucnu bude nebo nebude místo pro soukromníky? To si nejsem jistý.
Ale letos uděláme, co je v našich silách, a uvidíme, jak se nám bude dařit, a budeme se dobře bavit,“ řekl Glickenhaus před závodem 1000 mil v Sebringu.
To znamená, že bývalý filmový producent je potěšen, že bude letos závodit ve WEC. Na otázku, zda mu bylo ctí závodit s Ferrari za stejných podmínek ve stejné kategorii, Glickenhaus odpověděl: „Určitě, myslím, že jsme poctěni, že to můžeme udělat, ale upřímně řečeno, je pro mě větší ctí závodit s Toyotou.
Toyota je největší automobilka na světě. Když se podíváte na to, co tady dělají, a když se podíváte na jejich auta, vyhrají každý závod a Le Mans a myslím, že sezóna bude opět dost nudná,“ vysvětluje Glickenhaus.
Tým se na 1000 mil v Sebringu trápil a ztrácel tempo oproti Toyotám a Ferrari. „Problém je, že pokud nemáte peníze na testování, nemůžete dostat své auto tam, kde by mělo být. Není nic, co by BoP dokázala magicky opravit”.
Pokud jde o příští rok, Glickenhaus zůstal mlhavý ohledně vyhlídek svého týmu. „Není to náš poslední rok, snad ne. Uvidíme, jak to půjde, a uvidíme, jestli seženeme sponzory. Myslím, že bychom mohli sponzorům nabídnout obrovskou publicitu.
Myslím, že by se k nám mohli připojit soukromníci s nejnižšími náklady na auto, nejnižšími provozními náklady a nejnižšími náklady na náhradní díly. Existují tito lidé? To zjistíme. Pokud ano, fantastické. Pokud ne, tak uvidíme co bude“ řekl.