AF Corse byla společně s Red Bullem pravidelně na předních pozicích a jejich pilot Liam Lawson byl hlavním aspirantem na titul, veškeré naděje však uhasly v posledních dvou závodech na Norisringu. Rakouský výrobce je znechucen průběhem posledního závodního víkendu. Je tedy reálná šance, že příští rok modře zbarvené vozy s rudým býkem již neuvidíme.
Velké finále v ulicích Norimberku je trnem v oku nejen všem zúčastněným, ale také fanouškům. Za hořkou pachuť víkendu může Mercedes, ale především nesportovní chování pilota Audi Kelvina van der Lindeho, který v obou závodech na identickém místě kolidoval se svým úhlavním rivalem ve voze Ferrari Lawsonem.
Přestože byl šéf DTM Gerhard Berger s celkovým průběhem sezony spokojený, neboť „to je to, co fanoušci a sport potřebují. Našeho cíle jsme dosáhli. Viděli jsme světlo na konci tunelu. Když už nebudou žádné překážky, pak se v roce 2022 fanoušci vrátí. Na Norisringu jsme ukázali, že jsou po návratu diví“, tak byl značně rozladěný z chování jihoafrického závodníka a Mercedesu.
„Co musím uvést na pravou míru: Obě témata – týmová režie Mercedesu a van der Lindeho manévr spustili nejen diskuzi, nýbrž také poškodili DTM. Je mi neuvěřitelně líto všech zúčastněných, kteří se podíleli na atraktivitě DTM v této sezoně a co všechno udělali pro to, aby bylo DTM za tvrdé a férové závodění až do posledního závodu, kde vyhraje ten nejlepší. To se však ve finále nepovedlo a ubralo to přízeň fanoušků,“ uvedl Rakušan pro německý Bild.
Odejde Red Bull po pouhé sezoně?
Nápojový gigant je pochopitelně rozčílený, ale nechce dělat ukvapené závěry a na rozhodnutí o setrvání si nechá nějaký čas.
„Podíváme se na to v klidu. Ještě jsme se nerozhodli,“ zní z Red Bullu