Motorsport nepíše jen radostné příběhy, některé z nich jsou pochopitelně i smutné a tragické. Incident, který se stal v Japonsku, patří mezi hodně zvláštní.
Takashi Yokoyama začal závodit v roce 1993 v japonském Formule Ford 1600. Už o dva roky později vstoupil do britské Formule 3. S omezenými možnostmi pro rok 1997 se Yokoyama vrátil do rodného Japonska a podepsal smlouvu s japonskou sérií Formule 3 pro Dome. Jako druhý jezdec týmu se bohužel musel spokojit se starou Dallarou F396. Japonec dokončil pouze pár závodů a to na deváté, třinácté a patnácté pozici.
Na japonském okruhu Fuji vrcholila sezona 1997 místní formule 3. Souboj o vítězství a mistrovský titul ale ovlivnila obrovská nehoda na startovní/cílové rovince.
Wakasaki přeletěl vůz Coronela a jedna z pneumatik dokonce trefila závodníkovu přilbu. Japonec ještě skončil v kotrmelcích, ale i tak nebyl nikdo z jezdců zraněn, přestože měl Coronel na své helmě stopu od pneumatiky.
V úvodní fázi závodu došlo před Yokoyamou k havárii mezi jezdci. Do incidentu se zapletl i holandský závodník Tom Coronel, jenž byl zaseknutý společně s Shigekazem Wakasakim, který se předtím pokoušel předjet svého soupeře.
Jenže tato nehoda vyústila ve žlutou vlajku po celé trati (Full Course Yellow), proto museli závodníci zpomalit. Na trať vyjel Safety Car. Skupina jezdců ale začala brzdit příliš prudce a do toho se připletl i Takashi Yokohama, jenž narazil do jednoho vozu, čímž se vymrštil neuvěřitelně vysoko do vzduchu. V době incidentu jel údajně okolo 250 km/h, jelikož si vůbec nevšiml pomalu jedoucích vozů.
Japonec tak vůbec nezačal brzdit během nárazu a jeho monopost vyletěl neuvěřitelných pět metrů vysoko. Yokohama narazil do startovacích světel, což napomohlo tomu, že se jeho formule rozpůlila a trosky v rozsahu 500 metrů dopadly na zem. Japonci už se ale nedalo pomoci, na místě ve věku 25 let zemřel.