Mezi jezdci to nebylo lepší. Styl okruhu se opakoval pořád dokola, jelikož se toho ani příliš na parkovišti v Las Vegas vymyslet nebylo. Není asi překvapením, že se dodnes považuje za jeden z nejhorších okruhů formule 1 v historii.
Trať byla vytvořena na parkovišti hotelu Caesars Palace a překvapivě dobře se připravila pro dočasný okruh. Závodní dráha byla dostatečně široká pro předjíždění, poskytovala dostatek svodidel a bezpečnostních zón, povrch samotný byl hladký.
Jízda v proti směru hodinových ručiček však závodníkům dělala problémy, především s krkem. Když Nelson Piquet v roce 1981 dokončil závod, trvalo mu patnáct minut, než se zotavil z vyčerpání po náročných podmínkách poté, co se sotva dostal do cíle. Vítězem se tehdy stal Alan Jones z Williamsu.
Závod roku 1982, který se konal v intenzivním vedru, další nepříjemnou vlastností tohoto závodu, byl vyhraný Michelem Alboretem v Tyrrellu, ale to bylo pro formuli 1 na tomto místě vše, jelikož se ani fanoušci nehrnuli a samotný hotel měl velké ztráty.
Po odchodu formule 1 se ještě domácí série CART snažila o udržení zájmu, jenže ani zde neměla Caesars Palace Grand Prix úspěch. Okruh se sice upravil na skoro ovál, nicméně lokace nebyla zkrátka šťastná. Na parkovišti už tak nyní závodí maximálně opilí milionáři.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…