Shannon Racing Team se původně objevil v mezinárodní formuli 3000 pro sezonu 1996, přičemž do monopostů usedli Tom Kristensen a Luca Rangoni. Přestože pozdější legenda Le Mans dokázala získat pole posititon a nejrychlejší kolo v závodě už během druhého soutěžního víkendu, celá kampaň byla hned poté ukončena kvůli formuli 1.
Irská stáj se rozhodla vstoupit do šampionátu tím, že převzala 51% týmu Forti, který patřil v předchozím roce 1995 na jednoznačné dno formule 1. Smlouva byla podepsána od Velké ceny Španělska 1996, přičemž tým musel vyměnit žlutou za červenou a bílou.
To ale byly jediné změny. Hned ve Španělsku se stáj nekvalifikovala ani s jedním vozem. Kromě toho také údajně tehdejší menšinový vlastník Guido Forti neobdržel od Shannonu potřebné platby, které byly domluvené.
V celku je asi jasné, jak tohle dopadlo. Po čtyřech závodech, přičemž v Kanadě a Francii se sice podařilo startoval, ale ani jeden monopost nedokončil, se stáj samotná musela rozloučit pro nedostatek peněz.
Neodešlo jen Forti, samotný Shannon také stáhl veškeré aktivity, přestože měl peněz dostatek a dokonce se tým plánoval původně připojit aktivně do sezony 1998. To byl hlavní důvod, proč tehdy Shannon odkupoval Forti. Jenže formule 1 zkrátka není jen pro snílky…
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…