V osmdesátých letech, když bylo Mallyovi po dvacítce, přišlo na řadu pár závodů. V roce 1983 dokonce dokázal vyhrát místní Velkou cenu Indie se starším monopostem (pravděpodobně formule 1). Tím se stal národním šampionem. Žádné bližší statistiky bohužel k dispozici nejsou.
Jeho otec si ale nemyslel, že by mu to mohlo příliš pomoci a považoval závodění za hloupé. Mallya se sedačky vzdát nechtěl, ale po smrti zmíněného otce přišly jiné povinnosti.
Indický obchodník zdědil obrovské impérium Kingfisher. Kingfisher se v začátcích zabýval pouze alkoholem, později se Mallya rozhodl vstoupit do aerolinek a vytvořit kriketový tým nebo tým formule 1.
Force India byla tak Mallyovým splněným snem, přestože sám nedostal příležitost pořádně závodit po světě.
„Tento sport sám o sobě je považován za okouzlující, a proto normální lidé mají tendenci považovat formuli 1 za hračku bohatého muže. Ignorují množství vysokého inženýrství, které je nutné k tomu, aby zůstalo vše pohromadě. To je vrchol motoristického sportu. Pokud to považujete za okouzlující a bohatou hračku, musíte nutně říci, že veškerý motoristický sport je tedy hračkou bohatého muže a proč by lidé vůbec závodili s auty.
Velká cena Indie začala teprve loni. Posledních 30 let jsem předsedou Indické federace motoristického sportu. Takže zapomeňte na účast, zapomeňte na mé sponzorství v F1, motoristickému sportu v Indii se věnuji více než 30 let,“ prozradil v roce 2012 Mallya.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…