V osmdesátých letech, když bylo Mallyovi po dvacítce, přišlo na řadu pár závodů. V roce 1983 dokonce dokázal vyhrát místní Velkou cenu Indie se starším monopostem (pravděpodobně formule 1). Tím se stal národním šampionem. Žádné bližší statistiky bohužel k dispozici nejsou.
Jeho otec si ale nemyslel, že by mu to mohlo příliš pomoci a považoval závodění za hloupé. Mallya se sedačky vzdát nechtěl, ale po smrti zmíněného otce přišly jiné povinnosti.
Indický obchodník zdědil obrovské impérium Kingfisher. Kingfisher se v začátcích zabýval pouze alkoholem, později se Mallya rozhodl vstoupit do aerolinek a vytvořit kriketový tým nebo tým formule 1.
Force India byla tak Mallyovým splněným snem, přestože sám nedostal příležitost pořádně závodit po světě.
„Tento sport sám o sobě je považován za okouzlující, a proto normální lidé mají tendenci považovat formuli 1 za hračku bohatého muže. Ignorují množství vysokého inženýrství, které je nutné k tomu, aby zůstalo vše pohromadě. To je vrchol motoristického sportu. Pokud to považujete za okouzlující a bohatou hračku, musíte nutně říci, že veškerý motoristický sport je tedy hračkou bohatého muže a proč by lidé vůbec závodili s auty.
Velká cena Indie začala teprve loni. Posledních 30 let jsem předsedou Indické federace motoristického sportu. Takže zapomeňte na účast, zapomeňte na mé sponzorství v F1, motoristickému sportu v Indii se věnuji více než 30 let,“ prozradil v roce 2012 Mallya.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…