Finský závodník měl poměrně hodně smůly v sezoně 1997, jelikož se schylovalo k jeho vítězství už na Silverstone, ale pro poruchu odstoupil.
GP Lucemburska ovšem vypadala velmi dobře. McLaren získal pole position poprvé od sezony 1993 a pro „létajícího Fina“ úplně první ve formuli 1.
Všechno nasvědčovalo tomu, že to bude Häkkinenův den. Pouze přišel o vedení na úkor týmového kolegy Davida Coultharda, když stavěl v boxech. Nicméně do čela se najednou dostal Villeneuve, jelikož službu vypověděl motor Mercedes jak Häkkinenovi, tak o kolo později jeho týmovému kolegovi. Technika zkrátka toho roku hodně stáj trápila, přestože monopost byl rychlý.
„Neměli jsme rychlost McLarenu, takže nebyla žádná šance je překonat. Nicméně jsme věděli, že je velká šance na to, že budou mít poruchy..,“ řekl tehdy po závodě Villeneuve.
I tak má ale příběh šťastný konec, jelikož se McLaren radoval z dvojitého vítězství hned o dva závody později v Jerezu. Kromě toho získal Häkkinen mistrovské tituly v následujících dvou letech.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…