Viglielmo začal v jeho garáži budovat vůz VM Monoplace (jednomístný vůz a jeho iniciály). Zajímavé ovšem je, že připravovaný monopost formule 1 měl motor Tatra V8.
Závodník vynechal spánek po několik nocí, aby byl připravený na závod XXIII Grand Prix des Frontières, který se konal roku 1954. Přestože už v té době byly důležité ve formuli 1 peníze, Matozza byl snílek, jenž věřil, že i on se může dostat na start. Jakmile dorazil na místo, tak se rozhodl svůj vůz z číslem 36 vyložit a chvíli zavřít oči a lehnout si v doprovodném vozidle.
Viglielmo bohužel zaspal celý trénink a probudil se jen chvíli předtím, než byla vyvěšena šachovnicová vlajka. Důvod toho, proč tedy nestartoval bylo, že zkrátka zaspal.
Do formule 1 už se nikdy nevrátil, ale svou formuli VM, která vycházela z Tatry 607, přestavěl na dvoulitrový sportovní vůz, jenž dosáhl bohužel mizerných výsledků.
Jihoamerické duo Nico Pino a Nico Varrone se připojují k Neelu Janimu na palubě Porsche…
Kevin Magnussen bude v letošní sezoně závodit s BMW ve World Endurance Championship (WEC) a…
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…