Foto: UnracedF1
Viglielmo začal v jeho garáži budovat vůz VM Monoplace (jednomístný vůz a jeho iniciály). Zajímavé ovšem je, že připravovaný monopost formule 1 měl motor Tatra V8.
Závodník vynechal spánek po několik nocí, aby byl připravený na závod XXIII Grand Prix des Frontières, který se konal roku 1954. Přestože už v té době byly důležité ve formuli 1 peníze, Matozza byl snílek, jenž věřil, že i on se může dostat na start. Jakmile dorazil na místo, tak se rozhodl svůj vůz z číslem 36 vyložit a chvíli zavřít oči a lehnout si v doprovodném vozidle.
Viglielmo bohužel zaspal celý trénink a probudil se jen chvíli předtím, než byla vyvěšena šachovnicová vlajka. Důvod toho, proč tedy nestartoval bylo, že zkrátka zaspal.
Do formule 1 už se nikdy nevrátil, ale svou formuli VM, která vycházela z Tatry 607, přestavěl na dvoulitrový sportovní vůz, jenž dosáhl bohužel mizerných výsledků.
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…