Gilles Villeneuve získal své jezdecké dovednosti během juniorských formulí, ale i v závodech se sněžnými skútry. Kanaďan se tak naučil skvěle ovládat vůz především v deštivých podmínkách, což se mu zúročilo.
Během nemistrovského závodu formule Atlantic roku 1976 na trati Trois-Rivieres si skvělé jízdy všiml i přihlížející Hunt. Brit byl pozvaný jako týmový kolega Villeneuva pro tento podnik. Závodníkovi se mladíkův styl hodně líbil, proto oslovil McLaren a doporučil stáji právě kanadského jezdce.
Všechna jednání proběhla dobře a Villeneuve přijal nabídku McLarenu na pozici třetího vozu sezony 1977 se starým monopostem M23 po Huntovi z předchozí sezony.
Kanaďan se adaptoval rychle a dokonce porazil svého týmového kolegu Jochena Masse s novějším monopostem M26. V závode se pohyboval dokonce na sedmé pozici, ale kvůli přehřívání vozu musel do boxů a ztratil dvě kola.
V cíli se Villeneuve objevil na jedenácté pozici, ale dojem zanechal veliký. Asi i proto je překvapivé, že se s McLarenem nedohodl na další spolupráci, ale přešel k Ferrari, kde odjel ještě poslední dva závody sezony 1977.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…