Gilles Villeneuve získal své jezdecké dovednosti během juniorských formulí, ale i v závodech se sněžnými skútry. Kanaďan se tak naučil skvěle ovládat vůz především v deštivých podmínkách, což se mu zúročilo.
Během nemistrovského závodu formule Atlantic roku 1976 na trati Trois-Rivieres si skvělé jízdy všiml i přihlížející Hunt. Brit byl pozvaný jako týmový kolega Villeneuva pro tento podnik. Závodníkovi se mladíkův styl hodně líbil, proto oslovil McLaren a doporučil stáji právě kanadského jezdce.
Všechna jednání proběhla dobře a Villeneuve přijal nabídku McLarenu na pozici třetího vozu sezony 1977 se starým monopostem M23 po Huntovi z předchozí sezony.
Kanaďan se adaptoval rychle a dokonce porazil svého týmového kolegu Jochena Masse s novějším monopostem M26. V závode se pohyboval dokonce na sedmé pozici, ale kvůli přehřívání vozu musel do boxů a ztratil dvě kola.
V cíli se Villeneuve objevil na jedenácté pozici, ale dojem zanechal veliký. Asi i proto je překvapivé, že se s McLarenem nedohodl na další spolupráci, ale přešel k Ferrari, kde odjel ještě poslední dva závody sezony 1977.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…