Stewart se spojil s Fordem, který začal dodávat motory ve velkém. Po třech letech úspěšného tažení se ale automobilka rozhodla celou stáj odkoupit a vytvořit z ní Jaguar Racing.
Kapitola Jaguaru ale už tak slavná nebyla, narozdíl od svého skotského předchůdce nezískala za pět sezon ani jedno vítězství. Nepomohlo ani vedení Nikiho Laudy a velký finanční příspěvek britské automobilky.
Ještě než se začala kapitola Jaguaru s monopostem R1 psát, dostal tým k dispozici monoposty Stewart SF3 ze sezony 1999. V celku pochopitelně se formule použily jako východisko pro nové monoposty na ročník 2000, ale co je zajímavé, že sloužily jako takzvané showcary pro testování správného odstínu Jaguaru, ale jeden i k testování pneumatik Michelin.
Výrobce „černého zlata“ se do formule 1 chtěl od sezony 2001 vrátit, proto usadil do monopostu v barvách Michelinu mladého Toma Kristensena.
V lednu roku 2000 pak nově příchozí Eddie Irvine od Ferrari usedl poprvé do chystaného monopostu Jaguar, který se ale příliš nelišil od svého bílého „předchůdce“. Čistě zelená barva bez sponzorů a s číslem 7 jasně naznačila, jakým směrem se bude pak stáj vydávat. Typická závodní zelená pro Velkou Británii. Podle informací samotný test příliš úspěšný nebyl.
Přestože tým už alespoň naznačil design, finální podoba a odstín se ještě zkoušel na Stewartu. Něco podobného udělal o pár let později i Red Bull, který odkoupil právě zmíněný Jaguar.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…