Když formule 1 a FIA přijala do královny motorsportu v roce 2010 tři nové týmy, čekalo se ledacos. Nové stáje Virgin, Lotus (Caterham) a HRT se ale zrovna dvakrát nepředvedly.
HRT strádal finančně hned od začátku a měl velké štěstí, že nebylo zavedené pravidlo 107%. V takovém případě by závodník respektive vůz nemohl startoval do závodu, jelikož časově v kvalifikaci nestačí na nejlepšího v daném limitu. V sezoně 2010 mělo HRT ještě postup v pohodě, i když na nejrychlejší okruh v Monze dorazil tým s aerodynamickým balíčkem pro Monako. Vylepšení nebylo příliš, ale dluhů bylo nespočet. Ani náhrada Karuna Chandhocka Sakonem Yamamotem nepřidala.
Finance zkrátka chyběly, takže stáj brala, co měla. Situaci neulehčila ani skutečnost, že šasi dodávala Dallara, která se později s týmem rozešla.
I když byl Yamamotův čas relativně přijatelný, tak na nejrychlejší vůz Felipeho Massy s Ferrari ztratil téměř pět vteřin v kvalifikaci na GP Itálie.
Prezident FIA Jean Todt později schválil pravidlo 107% od sezony 2011, na což stáj doplatila při prvním závodě. Do závodu v Austrálii nenastoupil ani jeden vůz, Narain Karthikeyan byl s monopostem F111 dokonce 110% za limitem, který stanovil nejrychlejší jezdec kvalifikace.
Timo Glock se po třech letech vrací do DTM. O svém navrátu, očekávání a novém…
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…