Když formule 1 a FIA přijala do královny motorsportu v roce 2010 tři nové týmy, čekalo se ledacos. Nové stáje Virgin, Lotus (Caterham) a HRT se ale zrovna dvakrát nepředvedly.
HRT strádal finančně hned od začátku a měl velké štěstí, že nebylo zavedené pravidlo 107%. V takovém případě by závodník respektive vůz nemohl startoval do závodu, jelikož časově v kvalifikaci nestačí na nejlepšího v daném limitu. V sezoně 2010 mělo HRT ještě postup v pohodě, i když na nejrychlejší okruh v Monze dorazil tým s aerodynamickým balíčkem pro Monako. Vylepšení nebylo příliš, ale dluhů bylo nespočet. Ani náhrada Karuna Chandhocka Sakonem Yamamotem nepřidala.
Finance zkrátka chyběly, takže stáj brala, co měla. Situaci neulehčila ani skutečnost, že šasi dodávala Dallara, která se později s týmem rozešla.
I když byl Yamamotův čas relativně přijatelný, tak na nejrychlejší vůz Felipeho Massy s Ferrari ztratil téměř pět vteřin v kvalifikaci na GP Itálie.
Prezident FIA Jean Todt později schválil pravidlo 107% od sezony 2011, na což stáj doplatila při prvním závodě. Do závodu v Austrálii nenastoupil ani jeden vůz, Narain Karthikeyan byl s monopostem F111 dokonce 110% za limitem, který stanovil nejrychlejší jezdec kvalifikace.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…