Všechny juniorské monoposty evropské formule 3 vypadaly stejně. Nicméně zmíněný tým ART připravil pro závod na Norisringu 2009 hodně zvláštní “inovaci”. Na první pohled to vypadalo, že červenobílé vozy přišly o zadní křídlo, nicméně se jen ukázala vychytralost francouzského týmu.
Princip byl jednoduchý, stáj zkrátka odebrala ze zadního křídla vrchní element, čímž dokázala snížit odpor vzduchu na zadní část. Navíc se zkrátily i bočnice křídla. Monopost Dallara F308 tak byl zkrátka rychlejší na maximální rychlost. Pro městský okruh na Norisringu, který má v podstatě jen rovinky se to vyplatilo.
Soupeři si stěžovali, že je křídlo příliš nízké. Francouzský tým ale poukázal na to, že v pravidlech o rozměrech bočnic nic není, pouze se na bok křídla musí vejít povinná samolepka s číslem a sponzorem. To se splnilo, jelikož ART jednoduše ohnul samolepku dovnitř křídla.
Jednoduché, ale zároveň geniální. Jules Bianchi zvítězil v prvním závodě na městském okruhu, což mu později pomohlo k zisku jezdeckého titulu.
Tým Ferrari AF Corse podal protest proti rozhodnutím sportovních komisařů, že závod bude restartován po…
Dvoučlenná posádka týmu Herzt Team Jota, Callum Ilott a Will Stevens, si připisují vítězství ve…
Mick Schumacher letos jezdí v kategorii Hypercars ve WEC s vozem Alpine. Ve Spa absolvoval…
Dojmy pilotů po kvalifikaci na šestihodinový závod ve Spa se liší, Toyota se svým tempem…
Hypercar Ferrari s číslem 50 získalo pole position do šesti-hodinového závodu ve Spa, avšak bylo…
Sebastian Vettel testoval Hypercar Porsche, Porsche 963 LMDh, minulý měsíc v Aragonu. Spekulace o jeho…