Po trochu „uskákaném“ vstupu k Ferrari si Villeneuve získal srdce italských tifosi. Jeho dravost a bojovnost měla něco speciálního, co každý fanoušek Ferrari miloval. Nicméně vztah pilota k týmu tak silný s postupem let nebyl.
V průběhu sezony 1981 začal být Villeneuve hodně frustrovaný z rychlosti monopostu 126CK. Proto se rozhodl navštívit zázemí McLarenu a Rona Dennise, který se stal šéfem stáje o rok dříve.
Villeneuve měl sice už tehdy novou smlouvu u Ferrari na rok 1982, ale se svým manažerem nadále jednal. Hodně bizarní bylo, když během víkendu v Montrealu přidal Dennis na signální ceduli Villeneuva číslo 2.5, což byla jeho nabídka – 2,5 milionů dolarů.
Kanaďan prošel kolem a změnil číslovku na 3.5. Bylo to úsměvné a zdálo se, že je smlouva připravena k podepsání. Nicméně samotná složitost a vysoké nároky McLarenu nakonec nebyly závodníkovi po chuti. Situaci ani nepomohlo, když už tehdy na Doningtonu testoval Niki Lauda monopost MP4, který se tak jasně připravoval na návrat do F1.
Villeneuve pokračoval u italské stáje i následující rok, vůz se rapidně zlepšil a rozhodně měl na vítězství mezi jezdci. Bohužel během kvalifikace na Zolderu narazil v plné rychlosti do monopostu March Jochena Masse, což stálo sympatického Kanaďana život.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…