Foto: twitter.com
Pouhých pět dní po závodu v Brazílii sezony 1982 přišlo oznámení, že se pilot Williamsu loučí s formulí 1. Závodník se údajně chtěl vrátit do rodné Argentiny, kde vypukla válka s Velkou Británii. Neoficiálně ale bylo všem u Williamsu jasné, že už pilot ztratil lásku k závodění. Britská stáj musela narychlo vzít někoho, kdo bude mít rychlost. Mario Andretti tak byl jasnou volbou.
Americký závodník byl po sezoně u Alfy Romeo bez místa, proto byl rád, že je o něj stále v Evropě zájem. Šampion ze sezony 1978 měl už smlouvu v Indy, ale nebylo problémem všechno zkombinovat.
„Neměl jsem co dělat, takže jsem s tím souhlasil,“ řekl tehdy Andretti
Williams s číslem 5 se kvalifikoval až na čtrnácté pozici, o šest míst za týmovým kolegou Kekem Rosbergem. V závodě bohužel Andretti po nehodě nedokončil. Po zbytek sezony byl za volantem monopostů FW07D a FW08 Derek Daly, který získal pouhých osm bodů. Náhradník u Williamsu odjel kvůli svým špatným výsledkům poslední sezonu ve formuli 1.
Timo Glock se po třech letech vrací do DTM. O svém navrátu, očekávání a novém…
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…