Pouhých pět dní po závodu v Brazílii sezony 1982 přišlo oznámení, že se pilot Williamsu loučí s formulí 1. Závodník se údajně chtěl vrátit do rodné Argentiny, kde vypukla válka s Velkou Británii. Neoficiálně ale bylo všem u Williamsu jasné, že už pilot ztratil lásku k závodění. Britská stáj musela narychlo vzít někoho, kdo bude mít rychlost. Mario Andretti tak byl jasnou volbou.
Americký závodník byl po sezoně u Alfy Romeo bez místa, proto byl rád, že je o něj stále v Evropě zájem. Šampion ze sezony 1978 měl už smlouvu v Indy, ale nebylo problémem všechno zkombinovat.
„Neměl jsem co dělat, takže jsem s tím souhlasil,“ řekl tehdy Andretti
Williams s číslem 5 se kvalifikoval až na čtrnácté pozici, o šest míst za týmovým kolegou Kekem Rosbergem. V závodě bohužel Andretti po nehodě nedokončil. Po zbytek sezony byl za volantem monopostů FW07D a FW08 Derek Daly, který získal pouhých osm bodů. Náhradník u Williamsu odjel kvůli svým špatným výsledkům poslední sezonu ve formuli 1.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…