Foto: reddit.com
Ve svých třinácti sezonách vystřídal Alesi postupně stáje Tyrrell, Ferrari, Benetton, Sauber, Prost a Jordan. Nicméně to nemuselo být poslední angažmá, jelikož závodník jednal s McLarenem, kde dokonce testoval několik dní.
I když se Francouz snažil udržet ve formuli 1, žádný tým neměl zájem, ale překvapivě v roce 2002 přišel telefonát od McLarenu. Přestože měl Alesi podepsáno u Mercedesu v DTM, byl zpátky na testování i v kokpitu formule 1. S monopostem MP4-16B odjel během tří dnů 224 kol na domácím okruhu Paul Ricard, kde pomáhal testovat pneumatiky před novou sezonou.
„Hodně pro mě znamená, že po třinácti letech ve formuli 1 jsem měl možnost řídit vůz West McLaren Mercedes. Během celé mé závodní kariéry McLaren vždy vyráběl působivé vozy a byl týmem, který porazil všechny porazil. Takže to byl pro mě velký týden.
Po naplánovaném programu jsme měli několik dní pozitivních a užil jsem si práci s týmem West McLaren Mercedes. Bylo to velmi profesionální a přátelské prostředí, přesto jsme tvrdě pracovali, což ilustruje vzdálenost a počet kol odjetých za mokra. Nyní se těším na začátek sezony DTM a soustředím se na závody s Mercedesem,“ řekl po testu Alesi.
Alesi testoval později ještě v Mugellu, kde odjel dalších devadesát kol a jednalo se o tom, že by mohl být pro tým oficiálním testovacím jezdcem s tím, že se třeba ještě vrátí i do závodění. Bohužel k tomu ale nikdy nedošlo a vítěz jednoho závodu zůstal následujících pět let v DTM s Mercedesem.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…