Foto: reddit.com
Ve svých třinácti sezonách vystřídal Alesi postupně stáje Tyrrell, Ferrari, Benetton, Sauber, Prost a Jordan. Nicméně to nemuselo být poslední angažmá, jelikož závodník jednal s McLarenem, kde dokonce testoval několik dní.
I když se Francouz snažil udržet ve formuli 1, žádný tým neměl zájem, ale překvapivě v roce 2002 přišel telefonát od McLarenu. Přestože měl Alesi podepsáno u Mercedesu v DTM, byl zpátky na testování i v kokpitu formule 1. S monopostem MP4-16B odjel během tří dnů 224 kol na domácím okruhu Paul Ricard, kde pomáhal testovat pneumatiky před novou sezonou.
„Hodně pro mě znamená, že po třinácti letech ve formuli 1 jsem měl možnost řídit vůz West McLaren Mercedes. Během celé mé závodní kariéry McLaren vždy vyráběl působivé vozy a byl týmem, který porazil všechny porazil. Takže to byl pro mě velký týden.
Po naplánovaném programu jsme měli několik dní pozitivních a užil jsem si práci s týmem West McLaren Mercedes. Bylo to velmi profesionální a přátelské prostředí, přesto jsme tvrdě pracovali, což ilustruje vzdálenost a počet kol odjetých za mokra. Nyní se těším na začátek sezony DTM a soustředím se na závody s Mercedesem,“ řekl po testu Alesi.
Alesi testoval později ještě v Mugellu, kde odjel dalších devadesát kol a jednalo se o tom, že by mohl být pro tým oficiálním testovacím jezdcem s tím, že se třeba ještě vrátí i do závodění. Bohužel k tomu ale nikdy nedošlo a vítěz jednoho závodu zůstal následujících pět let v DTM s Mercedesem.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…