Red Bull měl plány nasadit vítěze závodu IndyCar, Coltona Hertu, do víkendu DTM v Rakousku jako součást jeho snahy dostat ho do Formule 1. Na poslední chvíli se však jeho hostující účinkování zrušilo, spolu s vyjednáváním o jeho místě v F1.
Red Bull chystal přihlásit další Ferrari 488 GT3 v DTM pro amerického jezdce, Coltona Hertu, do svého domácím víkendu na Red Bull Ringu 23. až 25. září. Herta se měl připojit ke stálým závodníkům Felipemu Fragovi a Nickovi Cassidymu v sestavě AF Corse.
V plánu bylo oznámit hostování Herty veřejnosti jen pár dní před závodem, aby to způsobilo překvapení, ale Red Bull se později rozhodl, že to nebude dělat a přihlášku stáhl.
I když přesný důvod zrušení přihlášky není jasný, mohlo by to mít něco společného s tím, že se Red Bull vzdal možnosti připojit Hertu na startovní rošt Formule 1 v příští sezóně s AlphaTauri. Doufal, že FIA nabídne speciální výjimku za superlicenci pro Hertu, který má pouze 32 ze 40 bodů potřebných k superlicenci.
Jakmile však bylo jasné, že FIA neudělí výjimku, Red Bull upustil od svého úsilí získat ho, a to mohlo vést k tomu, že tým také zrušil jeho start v DTM.
Je známo, že plánovaný výlet do DTM by neměl pomoci Hertovi získat superlicenci, protože hosté nemají nárok na mistrovské body. Místo toho to mělo Red Bullu nabídnout skvělou marketingovou příležitost pro jejich domácí závod v DTM.
Nebylo by to poprvé, co měl Red Bull top jezdce z jiné kategorie jako součást své jezdecké sestavy DTM. Začátkem tohoto roku se devítinásobný šampion WRC Sebastien Loeb připojil k provozu AF Corse v Portimau, kde byl Cassidy nedostupný kvůli střetu s jeho závazky ve Formuli E.
Kdyby se plán s Hertou uskutečnil, nebyl by to jeho první start s vozem GT. Americký jezdec má za sebou sedm startů s BMW v IMSA SportsCar Championship a při svém debutu na 24 hodinovce v Daytoně v roce 2019 vyhrál ve své třídě.