Fin Keke Rosberg, jenž se stal v roce 1982 šampionem, měl za cíl vytvořit vlastní tým formule 1 jen chvíli poté, co oficiálně skončil kariéru závodníka.
Rosberg si dal od závodění velkou pauzu, když absolvoval v roce 1986 poslední sezonu. Často se říká, že jeho odchod byl předčasný, čemuž nahrává fakt, že v roce 1992 vstoupil do DTM jako závodník.
Nicméně ještě předtím zkoušel Fin vytvořit vlastní tým ve formuli 1 s názvem Kansallis Banking Racing, případně Rosberg F1 Team pro sezonu 1988.
Samotný Rosberg měl být v celku logicky týmovým manažerem. Základ se zdál dobrý, závodník chtěl odkoupit tým Tyrrell od Kena Tyrrella, jenž měl už tehdy finanční problémy.
Situace se vyvíjela dobře, ale údajný hlavní partner z projektu Rosbergova formulového snu odstoupil. Tyrrell pokračoval ještě dalších několik let, než ho odkoupilo British American Tabacco.
A co Rosberg? Jak už jsme zmínili, tak se vrátil překvapivě k závodění v DTM s Mercedesem. V roce 1993 se podílel na vývoji nového Opelu Calibra pro DTM a o dva roky později poprvé vstoupil s vlastním týmem Rosberg právě s vozy Opel. Sezona 1995 ale byla zároveň skutečně Finova poslední z pozice závodního jezdce. Stáj ovšem existuje v DTM dodnes a René Rast zde dokázal letos vybojovat další titul.