Frederik Vesti letos debutuje ve 24h v Le Mans v kategorii Hypercar. V Cadillacu LMDh V-Series.R odjel už několik kol v americkém šampionátu IMSA. Na Le Mans se cítí připravený, a doufá, že bude jeden z nejrychlejších pilotů své značky. O svém debutu a sezoně v Cadillacu mluvil exkluzivně pro True Racing v Le Mans.
V IMSA se Whelen Cadillacu daří, ale na podium se zatím nedostali. Vesti ale vidí kroky kupředu, a přiznává, že mu jeho týmový kolegové opravdu hodně pomáhají.
„Zatím to bylo zajímavé, protože jsme měli dobré tempo a velký potenciál k tomu, abychom si vedli dobře, ale bohužel jsme zatím neměli žádné dobré výsledky.Jde to opravdu dobře s Jackem a Earlem. Mají tolik zkušeností. Earl vyhrál Le Mans dvakrát, Jack vyhrál závody v IMSA a jezdí skvělé kvalifikace a tak dále. Takže mám opravdu štěstí, že mám dva velmi zkušené týmové kolegy, kteří jsou vždy nápomocní.”

Fred debutoval s vozem LMDh v Daytoně v rámci Rolex 24. Před ve voze testoval jen dva dny. Přiznává, že se s Hypercarem učil za pochodu: „Jo, myslím, že jsme byli v Daytoně po většinu času v první trojce, než došlo k havárii, když měl vůz problém. Bylo to poprvé, co jsem se učil praxí v autě. Ani jsem nevěděl, jak správně zahřát pneumatiky, než jsem se dostal na první místo, a měl jsem před sebou velmi důležitý úkol. Všechno jsem se musel naučit v závodě, protože je těžké se na všechno připravit.
Myslím, že jsem měl za sebou dva dny testování. A vážně, bylo tam mnoho věcí, kterými jsem si nebyl jistý, jak dělat v autě, protože je tam prostě tolik nového. A ano, můžete se učit, můžete studovat, ale nakonec to musíte udělat dříve, než se naučíte všechno.”
Ve srovnání s formulí 1 se Fred stále učí. Ale i pro to vidí Le Mans jako skvělou příležitost se něco naučit: „Myslím, že jsme se srovnávali s F1. Ve formuli 1 znám každý jednotlivý systém dokonale. Přesto je toho hodně k naučení. Všechno je jiné. Ale učím se rychle.”

Osobním cílem pro Vestiho je být nejrychlejším pilotem své značky. To samo o sobě není jednoduché, jelikož pilotů Cadillacu startuje 12, a tovární piloti Cadillacu (Bourdais, Lynn, Bamber) v trénincích jasně ukazují, že nejrychlejší jsou oni.
„Myslím, že mým osobním cílem je maximalizovat čas, kdy jsem v autě, minimalizovat chyby a pak být nejrychlejším řidičem Cadillacu, to je cíl asi každého tady.”