Nico Müller, čerstvě továrním pilotem Porsche, se vrací do World Endurance Championship pro tento víkend v belgickém Spa. Doplní sestavu vozu #5 po boku Michaela Christensena a Juliena Andlauera. Z návratu do třídy Hypercar je nadšený.
Nico Müller spolu s Pascalem Wehrleinem, oba piloti formule E, tento víkend nasednou do vozů Porsche Penske v belgickém Spa. U Müllera se jedná pouze o jeden závod, aby doplnil sestavu vozu #5. V sesterském voze #6 pojede Pascal Wehrlein, který sbírá zkušenosti pro Le Mans. Müller byl letos oznámen jako tovární pilot Porsche, ale ve víceméně rezervní funkci. Pro 24h v Le Mans bude jediným Hypercar pilotem Porsche, který se nesveze.
I pro to je velice šťastný, že se může do WEC vrátit alespoň v rámci šesti-hodinového závodu ve Spa: „Jsem nadšený, šťastný a vděčný. To jsou pocity, které mám po návratu do Spa a také po prvních kolech v 963. Je to úžasná trať, fenomenální místo a být tady zpátky v rámci WEC a jet svůj první závod za Porsche Penske je prostě úžasné. Užívám si tento okamžik, ale doufám, že také odvedeme dobrou práci, protože od toho jsme tady. Chceme zajet dobrý závod a co nejlépe připravit kluky a tým na Le Mans.“

V předchozích 2 sezonách závodil s Hypercarem Peugeotu, tedy specifikací LMH, rozdíly mezi Peugeotem a Porsche jsou prý na první pohled jasné: „Porsche 963 je velmi odlišné od Peugeotu 9X8, ale není to tak hrozné. Jedno je LMH a druhé LMDh, takže jsou tu samozřejmě určité rozdíly ve specifikaci, které jsou při jízdě s vozem cítit. Ale adaptace zatím proběhla hladce, rychle jsem se v autě cítil docela dobře. Ještě se musím spoustu věcí naučit, zatím mám s autem najeto jen velmi málo kilometrů, je toho ještě hodně, co se musím naučit – například používat systémy pro optimální nastavení auta a mnoho dalšího. Zatím je to ale dobré a jsem velmi spokojený s tempem, se kterým tento víkend začínám.“
V Porsche 963 má Nico Müller odjeto opravdu hodně málo. Debutoval s ním ve dvanácti-hodinovém závodě v Sebringu se zákaznickým týmem JDC. Poté absolvoval jeden vytrvalostní test, ale více už se nesvezl. Spa vidí jako šanci se s vozem pořádně soužít.„Před několika týdny jsem absolvoval vytrvalostní test. Jel jsem 12h Sebringu, tam jsem absolvoval 4 stinty a pak další test. Ale pak vzhledem k mé roli v týmu nejsem prioritou pro čas na trati a to je pochopitelné,” shrnul švýcarský závodník.