Aston Martin odhaluje svůj Hypercar pro programy WEC a IMSA. Jedná se o jediný vůz LMDh, který je navržen dle silniční verze, a to Aston Martin Valkyrie. Vůz bude mít na starosti tým Heart of Racing.
Jediný konkurent, který je odvozen od silničního Hypercaru, Valkyrie je první závodní vůz postavený podle předpisů FIA pro „Hypercars“, který bude soutěžit v obou závodech FIA WEC a americkém šampionátu IMSA.
Svůj debut zažije v rámci prvního kola WEC v Kataru na konci února. Adrian Hallmark, generální ředitel společnosti Aston Martin Lagonda, řekl: „Je to pro nás hrdý moment Aston Martinu. Vrátit se k boji o celkové vyznamenání na 24 hodin Le Mans existuje v samém jádru našich hodnot a představuje klíčový milník v našem dědictví motoristických závodů.
Jako jediný Hypercar zrozený ze silniční předlohy, aby byl výzvou na vrcholu závodů sportovních vozů ve WEC i IMSA. Valkyrie ztělesněním našeho trvalého sportovního étosu, který definoval značku po více než století.“
Harry Tincknell se připojí ke krajanovi Tomu Gambleovi ve voze #007 Valkyrie for celou sezónu WEC, zatímco sesterský vůz #009 bude pilotovat Marco Sørensen a vítěz závodu třídy WEC LMGT3 Alex Riberas. V šampionátu IMSA to bude Ross Gunn a 2022 GTD šampion třídy Roman De Angelis. Gunn i De Angelis se také připojí k uchazečům o WEC dokončit sestavu tří jezdců v Le Mans. Gunn bude řídit #007 Valkyrie s Tincknellem a Gamblem.
Tovární závodní kampaň Valkyrie je organizována ve WEC i IMSA společností The Heart of Racing [THOR], který dříve v obou sériích jezdil s Aston Martin’s Vantage GT3: „Pro každého, kdo se zapojil do závodů sportovních vozů, závodit v top kategorii Aston Martinem a vozem, který je široce přijímán jako jeden z nejkrásnějších na světě – jediný, který je skutečným potomkem silničního vozu – je velkou ctí,“ říká šéf týmu Ian James.