Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak v LMGT3. Reaguje tím na nové pravidlo, podle kterého musí mít každý tým v kategorii Hypercar minimálně dva vozy.
Během prvního roku programu LMDh se partnerství Lamborghini Iron Lynx zavázalo ke všem kolům WEC. Také se zavázali ke všem kolům IMSA SportsCar Championship Endurance Cup kromě zahájení sezóny 24 Hours of Daytona.
Oba SC63 se spojily na 24h Le Mans ve dnech 15.-16. června spolu se dvěma Lamborghini Huracan LMGT3 EVO2 ve třídě LMGT3 WEC. Lamborghini však čelí potenciálním rozpočtovým problémům. Vzhledem k tomu, že WEC požaduje, aby výrobci v příštím roce zadali dva Hypercary, Lamborghini se údajně rozhodlo, že to nezvládne.
To znamená, že si budou muset vybrat mezi dvěma předními šampionáty sportovních těchto vozů, IMSA a WEC. Protože IMSA umožňuje výrobcům přihlásit do třídy GTP jediné auto, je pravděpodobné, že Lamborghini zvolí tuto cestu.
Program LMGT3 bude také stažen z WEC, přičemž napjatý vztah mezi Iron Lynx a Lamborghini znamená zastavení alespoň úplného programu WEC v obou kategoriích. Říká se, že za stažením Lamborghini stojí různé motivy, jako jsou finanční problémy a frustrace z Iron Lynx ohledně nedostatků produktivních výsledků napříč Hypercar a LMGT3. Dosud není jasné, kdo bude usilovat o pokračování Lamborghini IMSA, přičemž vyloučí společnost Iron Lynx, která využívala členy týmu technické podpory Prema.