Lexus RC F je v současné době homologován pro kategorii GT3, ale koncept GR GT3 poskytl silnou nápovědu, že největší japonský výrobce automobilů plánuje změnu v GT3. Patentové nákresy, které se objevily několik měsíců po debutu konceptu, byly dalším náznakem, že Toyota pokračuje ve výrobě GR GT3.
Třída GT3 vyžaduje, aby byla založena na silničních verzích, takže bylo nevyhnutelné, že GR GT3, která nevychází z žádného současného modelu Toyoty, s sebou přinese také silniční auto. Toto silniční auto by mohlo být označeno jako Lexus, což by umožnilo GR GT3 převzít za stárnoucí RC F.
Pokud jde o důvod, proč GR GT3 není založen na jedné ze stávajících platforem automobilky, Toyota již dříve uvedla, že umožňuje inženýrům testovat nové technologie pro potenciální použití v jiných programech silničních vozů a závodních vozů.
Toyota již nabízí závodní vůz Supra GT4 pro zákazníky a také závodní vozy s odznakem Supra pro japonský šampionát Super GT. Svou účast ve WEC ve třídě Hypercarů také udržuje. Nový závodní vůz GT3 tedy vyplní mezeru mezi nižší úrovní tříd GT4 a cestovních vozů a prototypy, čímž umožní Toyotě vstup na téměř všechny úrovně závodů sportovních vozů.
Dramatický závěr napínavého závodu o titul DTM: Tento víkend (18. až 20. října) bude Hockenheimring…
Lucas Auer a Maro Engel to zvládli. Dvojice továrních pilotů Mercedesu porazila tým WRT s…
Jules Gounon a Maxi Götz se konečně dočkali. Pro svůj tým Boutsen VDS totiž přivezli…
I přes veškerý vzdor vůči vstupu do třídy Hypercar ve WEC, Mercedes ho přeci jen…
Madpanda Motorsport, privátní tým, který závodil posledních několik let s Mercedesem AMG GT3 Evo v…
ADAC zveřejnil kalendář DTM pro příští sezonu. Místa konání a jejich pořadí se nemění, sezona…