Lexus RC F je v současné době homologován pro kategorii GT3, ale koncept GR GT3 poskytl silnou nápovědu, že největší japonský výrobce automobilů plánuje změnu v GT3. Patentové nákresy, které se objevily několik měsíců po debutu konceptu, byly dalším náznakem, že Toyota pokračuje ve výrobě GR GT3.
Třída GT3 vyžaduje, aby byla založena na silničních verzích, takže bylo nevyhnutelné, že GR GT3, která nevychází z žádného současného modelu Toyoty, s sebou přinese také silniční auto. Toto silniční auto by mohlo být označeno jako Lexus, což by umožnilo GR GT3 převzít za stárnoucí RC F.
Pokud jde o důvod, proč GR GT3 není založen na jedné ze stávajících platforem automobilky, Toyota již dříve uvedla, že umožňuje inženýrům testovat nové technologie pro potenciální použití v jiných programech silničních vozů a závodních vozů.
Toyota již nabízí závodní vůz Supra GT4 pro zákazníky a také závodní vozy s odznakem Supra pro japonský šampionát Super GT. Svou účast ve WEC ve třídě Hypercarů také udržuje. Nový závodní vůz GT3 tedy vyplní mezeru mezi nižší úrovní tříd GT4 a cestovních vozů a prototypy, čímž umožní Toyotě vstup na téměř všechny úrovně závodů sportovních vozů.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…