Lexus RC F je v současné době homologován pro kategorii GT3, ale koncept GR GT3 poskytl silnou nápovědu, že největší japonský výrobce automobilů plánuje změnu v GT3. Patentové nákresy, které se objevily několik měsíců po debutu konceptu, byly dalším náznakem, že Toyota pokračuje ve výrobě GR GT3.
Třída GT3 vyžaduje, aby byla založena na silničních verzích, takže bylo nevyhnutelné, že GR GT3, která nevychází z žádného současného modelu Toyoty, s sebou přinese také silniční auto. Toto silniční auto by mohlo být označeno jako Lexus, což by umožnilo GR GT3 převzít za stárnoucí RC F.
Pokud jde o důvod, proč GR GT3 není založen na jedné ze stávajících platforem automobilky, Toyota již dříve uvedla, že umožňuje inženýrům testovat nové technologie pro potenciální použití v jiných programech silničních vozů a závodních vozů.
Toyota již nabízí závodní vůz Supra GT4 pro zákazníky a také závodní vozy s odznakem Supra pro japonský šampionát Super GT. Svou účast ve WEC ve třídě Hypercarů také udržuje. Nový závodní vůz GT3 tedy vyplní mezeru mezi nižší úrovní tříd GT4 a cestovních vozů a prototypy, čímž umožní Toyotě vstup na téměř všechny úrovně závodů sportovních vozů.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…