Liam Lawson je poprávu velmi rozčílený, neboť o tom, že nakonec nezískal titul, rozhodl jeho úhlavní rival Kelvin van der Linde, který poslední dva závody jel „bezhlavě“.
Před sobotním závodem na Norisringu vedl šampionát Lawson s náskokem čtrnácti bodů na druhého van der Lindeho. Třetí Götz se ztrátou 26 bodů měl už pouze matematickou šanci.
Ovšem hned v první zatáčce netrefil Jihoafričan brzdný bod a Lawson jen na poslední chvíli stihnul uhnout. Z vítězství se nakonec ale radoval Maximilian Götz.
V neděli byla situace v první zatáčce mezi van der Lindem a Lawsonem jak přes kopírák. Tentokrát však s mnohem horšími následky – Novozélanďanův vůz byl při kontaktu poškozen, takže zbytek závodu odkroužil na konci startovního pole. V pozdější fázi došlo ale i na van der Lindeho, který si při incidentu s Götzem prořízl levou zadní pneumatiku.
„Samozřejmě jsem neuvěřitelně zklamaný. Je mi to opravdu líto kvůli týmu, protože by si ten titul zasloužili. Být znovu zapletený do kolize s tím samým jezdcem, mluví za vše. Být vyřazený tím samým jezdcem – to je ten nejšpinavější jezdec, proti kterému jsem, kdy jezdil,“ posílá Lawson nelichotivá slova na svého soupeře v Audi, jehož slova cituje portál speedweek.com.
Šéf AF Corse Ron Reichert: Je to ostuda pro DTM
Reichert byl také značně rozčarovaný a s kritikou vůbec nešetřil: „Nechceme se k dané situaci, která se stala na trati, vyjadřovat. Co se tu dnes stalo, je to ostuda pro sport. Celý závod není dobrý pro sport, který poskytujeme. Mohli jsme dneska dojet férově a čistě, to se ale nestalo.“
A co k celé situaci říká van der Linde? „Brždění v první zatáčce je vždycky těžké. Proto jsem byl překvapený, že tam ještě nebyly brzdy. Nechtěl jsem na něj najet a pak jsem mu uhnul. Následně jsme kolidovali.“
„Můžete to tak vidět,“ reagoval na to, že svého rivala vyřadil: „Ale v autě to vidíte jinak.“