Stejně jako v sezoně 2020 je i v roce 2021 ve startovním poli 22 jezdců v 11 týmech. Všechny týmy a jejich letošní jezdce si postupně představíme.
Tým Suzuki je v letošním roce jediným, který si nechává své kompletní jezdecké složení z loňské sezony. Opět tak v barvách tohoto týmu uvidíme obhájce titulu Joana Mira, jeho kolegou je Alex Rins.
Pár změn se ale přeci jen odehrálo. Přibyl jako sponzor Monster. Šéf týmu Davide Brivio po sezoně 2020 odešel do Formule 1, takže tým Suzuki povede Shinichi Sahara, který u Suzuki působí už řadu let. Tým oznámil, že nového šéfa týmu zatím hledat nebude. Joan Mir měl jako úřadující mistr světa právo vzít si číslo 1, nakonec se rozhodl ponechat si 36, ale číslo 1 zakomponoval do svého loga.
Co se týče barev, tak u Monster Yamahy se žádné výrazné změny neodehrály. Hlavní změna je v jezdeckém složení. Vedle Mavericka Viñalese bude letos u továrního týmu závodit Fabio Quartararo.
Částečnou obměnu svého jezdeckého složení zaznamenal také tým Petronas. Do týmu přišel Valentino Rossi, který ale bude mít motocykl s tovární podporou. Jeho týmový kolega Franco Morbidelli si nechává stejný motocykl, jako měl loni, tedy verzi z roku 2019 s aktualizacemi 2020.
Spousta změn se před letošní sezonou odehrála u továrního týmu Ducati. Jak už je patrné z názvu, novým hlavním sponzorem se stalo Lenovo.
Tým má letos kompletně novou sestavu, z Pramacu do továrního týmu povýšili Jack Miller a Francesco Bagnaia.
Odchod obou jezdců z Pramacu do továrního týmu logicky znamená, že kompletní novou sestavu má také Pramac. V týmu budou závodit Johann Zarco (o kterého Pramac projevil zájem už v minulosti) a Jorge Martín, který přichází z Moto2. Jelikož jeho číslo, které používal v nižších kategoriích, je již zabrané, tak Jorgeho nově uvidíme s číslem 89 na kapotě.
Tým Avintia spojil síly s týmem Valentina Rossiho a vznikl z toho název Sky VR46 Avintia. V týmu pojedou dva jezdci, ale každý v jiných barvách.
Rossiho mladší bratr Luca Marini pojede v barvách Sky VR46, Enea Bastianini pojede v barvách týmu Avintia Esponsorama. Oba přichází z Moto2 a Enea si musel vybrat nové číslo, jelikož to, které používal v nižších třídách, je v MotoGP zabrané. Nově ho tedy uvidíme s číslem 23.
U Hondy je samozřejmě hlavním otazníkem to, v jakém zdravotním stavu bude letos Marc Márquez, který se zotavuje ze zranění ruky. Marc vynechává předsezonní testy, ale podle posledních zpráv to vypadá, že by mohl nastoupit už do prvního závodu sezony. Sám ale řekl, že vůbec neví, jak se bude cítit po tak dlouhé době znovu na motocyklu a že dostat se do formy bude trvat.
Novým jezdcem týmu a Márquezovým týmovým kolegou se letos stává Pol Espargaró.
Stejně jako v minulých letech, také letos má LCR Honda pro každý svůj motocykl jiného hlavního sponzora, a tudíž i odlišné barvy.
Pod názvem LCR Honda Idemitsu zůstává v týmu Takaaki Nakagami. Jeho novým týmovým kolegou je Alex Márquez, který pojede v týmu LCR Honda Castrol.
Hlavní změnou u týmu Red Bull KTM je částečná jezdecká obměna. Brad Binder zůstává v týmu také letos, jeho týmovým kolegou se stává Miguel Oliveira. Binder a Oliveira už byli týmovými kolegy v Moto3 i Moto2, nyní je čeká společná garáž také v MotoGP.
Také druhý tým KTM bude mít letos tovární motocykly. Již během loňska bylo oznámeno, že letos tým pojede bez hlavního sponzora Red Bull. Takže se pro letošek změnilo zbarvení a tým šel výrazně do oranžova.
Iker Lecuona zůstává v týmu také letos, jeho novým týmovým kolegou se stává Danilo Petrucci.
Tým Aprilia se nakonec rozhodl pro duo Aleix Espargaró a Lorenzo Savadori, který tak pojede svou první úplnou sezonu v MotoGP.
Na předním křídle motocyklu se objeví jméno Fausto jako připomínka nedávno zesnulého Fausta Gresiniho. Na oficiálních fotografiích, které již byly nějakou dobu nafocené, se tento nápis ještě nevyskytuje.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…