Fabi odjezdil ve formuli 1 šedesát čtyři závodů, přesto měl možná i dost smůly. První průlom přišel v Německu v roce 1985, kdy se mu skvělým časem podařilo s Tolemanem získat první pozici na startu o více než 1,1 s. O vše ale přišel jen kvůli velmi špatnému startu.
O rok později nastoupil do Benettonu, který mu vynesl další dvě pole position. Jednalo se o závody v Rakousku a Itálii, přesto přišla i tentokrát smůla.
Fabi porazil týmového kolegu Gerharda Bergera o 0,194 s, na začátku ztratil pozici oproti Rakušanovi, ale přesto se závodníkovi podařilo vrátit do čela. Přestože pomyslně vedl, tak mu selhal motor hned o pár metrů později, ještě předtím, než oficiálně dokončil celé kolo.
Poté ještě pilot získal první pozici v kvalifikaci na Monze, ale narazil na další technické potíže ještě předtím, než zhasla světla. Fabi tak musel startovat zezadu. Závodník zůstal v F1 ještě jednu sezónu a zajistil si první pódiové umístění v Rakousku.
Smutným faktem tak zůstává, že svou kariéru ve formuli 1 ukončil šestapadesáti koly na druhé pozici, ale nikdy na první.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…