Fabi odjezdil ve formuli 1 šedesát čtyři závodů, přesto měl možná i dost smůly. První průlom přišel v Německu v roce 1985, kdy se mu skvělým časem podařilo s Tolemanem získat první pozici na startu o více než 1,1 s. O vše ale přišel jen kvůli velmi špatnému startu.
O rok později nastoupil do Benettonu, který mu vynesl další dvě pole position. Jednalo se o závody v Rakousku a Itálii, přesto přišla i tentokrát smůla.
Fabi porazil týmového kolegu Gerharda Bergera o 0,194 s, na začátku ztratil pozici oproti Rakušanovi, ale přesto se závodníkovi podařilo vrátit do čela. Přestože pomyslně vedl, tak mu selhal motor hned o pár metrů později, ještě předtím, než oficiálně dokončil celé kolo.
Poté ještě pilot získal první pozici v kvalifikaci na Monze, ale narazil na další technické potíže ještě předtím, než zhasla světla. Fabi tak musel startovat zezadu. Závodník zůstal v F1 ještě jednu sezónu a zajistil si první pódiové umístění v Rakousku.
Smutným faktem tak zůstává, že svou kariéru ve formuli 1 ukončil šestapadesáti koly na druhé pozici, ale nikdy na první.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…