Fabi odjezdil ve formuli 1 šedesát čtyři závodů, přesto měl možná i dost smůly. První průlom přišel v Německu v roce 1985, kdy se mu skvělým časem podařilo s Tolemanem získat první pozici na startu o více než 1,1 s. O vše ale přišel jen kvůli velmi špatnému startu.
O rok později nastoupil do Benettonu, který mu vynesl další dvě pole position. Jednalo se o závody v Rakousku a Itálii, přesto přišla i tentokrát smůla.
Fabi porazil týmového kolegu Gerharda Bergera o 0,194 s, na začátku ztratil pozici oproti Rakušanovi, ale přesto se závodníkovi podařilo vrátit do čela. Přestože pomyslně vedl, tak mu selhal motor hned o pár metrů později, ještě předtím, než oficiálně dokončil celé kolo.
Poté ještě pilot získal první pozici v kvalifikaci na Monze, ale narazil na další technické potíže ještě předtím, než zhasla světla. Fabi tak musel startovat zezadu. Závodník zůstal v F1 ještě jednu sezónu a zajistil si první pódiové umístění v Rakousku.
Smutným faktem tak zůstává, že svou kariéru ve formuli 1 ukončil šestapadesáti koly na druhé pozici, ale nikdy na první.
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…
Ferrari #51 vítězí v domácím závodě na Imole po startu z pole position. BMW #15…
Před závodním víkendem FIA WEC na italské Imole hovořil Valentino Rossi s domácími novináři o…
Antonio Giovinazzi získává pole position na domácí půdě pro šestihodinový závod v Imole. Pro pilota…