Fabi odjezdil ve formuli 1 šedesát čtyři závodů, přesto měl možná i dost smůly. První průlom přišel v Německu v roce 1985, kdy se mu skvělým časem podařilo s Tolemanem získat první pozici na startu o více než 1,1 s. O vše ale přišel jen kvůli velmi špatnému startu.
O rok později nastoupil do Benettonu, který mu vynesl další dvě pole position. Jednalo se o závody v Rakousku a Itálii, přesto přišla i tentokrát smůla.
Fabi porazil týmového kolegu Gerharda Bergera o 0,194 s, na začátku ztratil pozici oproti Rakušanovi, ale přesto se závodníkovi podařilo vrátit do čela. Přestože pomyslně vedl, tak mu selhal motor hned o pár metrů později, ještě předtím, než oficiálně dokončil celé kolo.
Poté ještě pilot získal první pozici v kvalifikaci na Monze, ale narazil na další technické potíže ještě předtím, než zhasla světla. Fabi tak musel startovat zezadu. Závodník zůstal v F1 ještě jednu sezónu a zajistil si první pódiové umístění v Rakousku.
Smutným faktem tak zůstává, že svou kariéru ve formuli 1 ukončil šestapadesáti koly na druhé pozici, ale nikdy na první.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…