Ital získal na výpomoc Johna MacDonalda (zakladatele RAM Racing) a Middlebridge Group Limited, obchodní skupinu se sídlem v Japonsku. Použitý podvozek byl z Benettonu B186, který sice získal v GP Mexika 1986 vítězství zásluhou Gerharda Bergera, ale byl velmi nespolehlivý.
Monopost měl být vybaven motorem BMW přejmenovaným na Megatron a pneumatikami bude z Goodyear. Hlavním sponzorem by bylo Trussardi, italská oděvní společnost.
Pirro a jeho nový tým se přihlásili do italské GP, přičemž pro další dva závody měl do vozu usednout Japonec Aguri Suzuki, což bylo logické, protože se jelo v jeho domácím Japonsku a finále v Austrálii.
„Původním plánem bylo udělat jen Velkou cenu Japonska pro pana Nakauchiho (majitel společnosti Middlebridge Group). Ale pak trussardská dohoda vyšla z čista jasna a já si myslel, že bychom to mohli udělat dříve a jet už druhou polovinu sezony.
Nejprve jsme zamýšleli závodit s motorem Hart, ale pak jsme přešli na BMW a všechno se to hodně zkomplikovalo kvůli tomuto konkrétnímu rozhodnutí, které vedlo ke spoustě politiky s ostatními týmy, hlavně proto, že jsme měli byl potenciálně opravdu silný balíček,“ řekl kdysi Macdonald.
Přestože existují fotografie o skutečném voze, který měl barvy Trussardi, tak se na rošt nedostal. FIA se rozhodla zamítnout registraci týmu několik dní před Italem GP s tvrzením, že pokud by chtěl tým Benetton nasadit třetí šasi, musel by to udělat 3 měsíce před uzávěrkou, což Trussardi nesplnil.
Rok staré šasi Benettonu bylo považováno za porušení původní Concordské dohody, protože se jednalo o třetí šasi, ale co je důležitější, měl závodit s jiným motorem než současné „tovární“ Benettony B187 od Thierryho Boutsena a Tea Fabiho , kteří jezdili s Fordy V8, na rozdíl od chystaného BMW.
Poté, co byla registrace definitivně zablokována, McDonald odstoupil s Trussardi z formule 1. Projekt se poměrně předčasně ukončil, jelikož mohla stáj zkusit počkat do dalšího roku. Údajně se u stáje báli chystané předkvalifikace, ale roli také mohlo sehrát finanční zázemí, jenž nebylo nejsilnější. Zkrátka další pokračování příběhu není, Pirro se dostal do F1 jako jezdec, v roce 1988 startoval pro Larrousse, a trochu ironicky později usedl do Benettonu.
Iron Dames se pro sezonu 2025 vrací k vozům Porsche GT3 napříč všemi kategoriemi. Celkem…
GT World Challenge se přesunulo do Saúdské Arábie pro velké finále na 6 hodin.
Théo usedl to Hypercaru Peugeotu poprvé v letošním juniorském testu v Bahrajnu. Po silném debutu…
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…