Foto: Michael Cooper /Allsport
Salo navštívil závod ve Velké Británii roku 1999, ale poté se přesunul do rodného Finska. Všechno se seběhlo až nečekaně rychle, jelikož závodníkovi zazvonil telefon. Na lince byl šéf týmu Ferrari Jean Todt.
„Jean mi tehdy zavolal a řekl mi, že by mě potřeboval v Maranellu. Zeptal jsem se, kdy by to bylo. Odpověděl mi, že hned. Sedl jsem na nejbližší letadlo,“ vypráví závodník.
Salo se na spolupráci s Ferrari domluvil, ale zůstal ukrytý. Šéf Ferrari si nepřál, aby se nějaký pilot, který není ještě oficiálně potvrzený, pohyboval po domovině italské stáje. Pochopitelně v okolí továrny stále cestují fanoušci i reportéři.
„Byl jsem v apartmánu Jeana Todta celý týden. Neměl jsem dovoleno kamkoliv chodit. Poté mě odvezli do továrny Ferrari v dodávce, která měla zatmavená skla,“ pokračuje Salo, pro kterého to bylo celé šokující.
Finský závodník odjel pro Ferrari v sezoně 1999 šest závodů, přičemž ten v Německu mohl i vyhrát, jenže pustil týmového kolegu Eddieho Irvina k vítězství. Týmový kolega totiž toho roku bojoval o titul. Skvělé výkony Sala pomohly Ferrari k zisku konstruktérského poháru, prvního od sezony 1983.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…