Foto: Michael Cooper /Allsport
Salo navštívil závod ve Velké Británii roku 1999, ale poté se přesunul do rodného Finska. Všechno se seběhlo až nečekaně rychle, jelikož závodníkovi zazvonil telefon. Na lince byl šéf týmu Ferrari Jean Todt.
„Jean mi tehdy zavolal a řekl mi, že by mě potřeboval v Maranellu. Zeptal jsem se, kdy by to bylo. Odpověděl mi, že hned. Sedl jsem na nejbližší letadlo,“ vypráví závodník.
Salo se na spolupráci s Ferrari domluvil, ale zůstal ukrytý. Šéf Ferrari si nepřál, aby se nějaký pilot, který není ještě oficiálně potvrzený, pohyboval po domovině italské stáje. Pochopitelně v okolí továrny stále cestují fanoušci i reportéři.
„Byl jsem v apartmánu Jeana Todta celý týden. Neměl jsem dovoleno kamkoliv chodit. Poté mě odvezli do továrny Ferrari v dodávce, která měla zatmavená skla,“ pokračuje Salo, pro kterého to bylo celé šokující.
Finský závodník odjel pro Ferrari v sezoně 1999 šest závodů, přičemž ten v Německu mohl i vyhrát, jenže pustil týmového kolegu Eddieho Irvina k vítězství. Týmový kolega totiž toho roku bojoval o titul. Skvělé výkony Sala pomohly Ferrari k zisku konstruktérského poháru, prvního od sezony 1983.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…