Foto: Michael Cooper /Allsport
Salo navštívil závod ve Velké Británii roku 1999, ale poté se přesunul do rodného Finska. Všechno se seběhlo až nečekaně rychle, jelikož závodníkovi zazvonil telefon. Na lince byl šéf týmu Ferrari Jean Todt.
„Jean mi tehdy zavolal a řekl mi, že by mě potřeboval v Maranellu. Zeptal jsem se, kdy by to bylo. Odpověděl mi, že hned. Sedl jsem na nejbližší letadlo,“ vypráví závodník.
Salo se na spolupráci s Ferrari domluvil, ale zůstal ukrytý. Šéf Ferrari si nepřál, aby se nějaký pilot, který není ještě oficiálně potvrzený, pohyboval po domovině italské stáje. Pochopitelně v okolí továrny stále cestují fanoušci i reportéři.
„Byl jsem v apartmánu Jeana Todta celý týden. Neměl jsem dovoleno kamkoliv chodit. Poté mě odvezli do továrny Ferrari v dodávce, která měla zatmavená skla,“ pokračuje Salo, pro kterého to bylo celé šokující.
Finský závodník odjel pro Ferrari v sezoně 1999 šest závodů, přičemž ten v Německu mohl i vyhrát, jenže pustil týmového kolegu Eddieho Irvina k vítězství. Týmový kolega totiž toho roku bojoval o titul. Skvělé výkony Sala pomohly Ferrari k zisku konstruktérského poháru, prvního od sezony 1983.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…