Po opuštění šampionátu WTCC v roce 1987 se Giuseppe Lucchini rozhodl vstoupit s vlastním týmem do formule 1. Jelikož ale nezbývalo moc času, rozhodl se Lucchini přestavět monopost Dallara 3087 z formule 3000 na pravidla pro formuli 1. Formule byla osazena slabším motorem Ford DFV 3.0L V8 společně s Alexem Caffim za volantem, který startoval pro stáj celý ročník.
Během prvního závodu roku 1988 na brazilském okruhu v Riu splnil monopost technickou přejímku, tudíž mohl vstoupit do předkvalifikace pro nejpomalejší monoposty. Počáteční radost týmu ale okamžitě zhořkla, jelikož ve svých pokusech o rychlé kolo dokončil Caffi nejlépe 18 vteřin za prvním Sennou! Výsledkem tedy bylo, že se upravený monopost F3000 skutečně nekvalifikoval.
Italský tým ale snahu nevzdal, hned do dalšího závodu v San Marinu už byl monopost Dallara F188 připravený a osazený pohonnou jednotkou Cosworth DFZ 3.5L. Jelikož bodovala pouze první šestice, tak se tým na body v první sezoně nedostal, přesto získal Caffi dvakrát osmé místo a jednou sedmé.
Mimochodem monopost 3087 byl zároveň posledním vozem, který se zkoušel dostat do formule 1, ale nebyl konstruován přímo pro ní. Zároveň to bylo naposledy, co se přihlásil do startovní listiny vůz s původním motorem Cosworth DFV.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…