Na trati v Poznani se nikdy nekonal závod F1, ale monoposty a závodníci ze šampionátu navštívili okruh mnohokrát. Okruh byl budován v letech 1975 až 1977 poté, co bylo přijato rozhodnutí převést pozemek na okraji letiště Ławica (jedno z nejstarších polských letišť) pro závodní účely. Tento krok byl podnětem automobilového klubu ve Velkopolsku a společnosti FSR „Polmo“, výrobce automobilů, dodávek a terénních vozidel Tarpon, která měla poblíž továrnu.
Mieczyslaw Bilinski dostal za úkol přijít s designem a mimo jiné dostal radu od Bernieho Ecclestona. Okruh se oficiálně otevřel 1. prosince 1977 a od té doby je stálým doplňkem polské závodní scény. V říjnu 1980 se v jihovýchodní části trati otevřel motokárový okruh. Poměrně neobvykle to ale zahrnuje část závodního okruhu, což znamená, že tyto dvě části okruhu nemohou závodit současně.
V červnu 1979 dovezl Kanaďan Walter Wolf, majitel týmu Walter Wolf Racing, do Poznaně monopost Wolf WRC5. Jody Scheckter s ním v sezoně 1977 dokázal zvítězit ve Velké ceně Monaka, tudíž rozhodně kvalitní technika.
V Polsku ale usedl do kokpitu Andrzej Jaroszewicz a jeho jízdu sledoval sám velký Bernie Ecclestone, jenž hodnotil naděje na uspořádání závodu formule 1 v této zemi. Mr. E chtěl zkrátka dostat šampionát do východního bloku, proto se řešilo i Maďarsko nebo Česká republika.
Přestože se Ecclestonovi líbila trať i podmínky pro start, místní polské orgány neposkytly souhlas. Formule 1 se proto přesunula na maďarský okruh Hungaroring.
Později okruh navštívil soukromě i Jackie Stewart, který ale prezentoval pouze Ford Mondeo. Fanoušci poté čekali téměř 15 let, než uvidí další hvězdu formule 1. Na okruh ale dorazil samotný Michael Schumacher. Na okruhu v Poznani doprovázel šampiona testovací jezdec Ferrari Marc Gené. Španěl absolvoval několik kol v rudém monopostu Ferrari a vytvořil neoficiální rekord v okruhu s hodnotou 1:14,0. Schumacher se do kokpitu neposadil, ale v civilním Ferrari F430 svezl vybrané hosty, navíc s vozem na českých SPZ. Na trati se v roce 2010 ukázal i domácí Robert Kubica s Renaultem.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…