Na trati v Poznani se nikdy nekonal závod F1, ale monoposty a závodníci ze šampionátu navštívili okruh mnohokrát. Okruh byl budován v letech 1975 až 1977 poté, co bylo přijato rozhodnutí převést pozemek na okraji letiště Ławica (jedno z nejstarších polských letišť) pro závodní účely. Tento krok byl podnětem automobilového klubu ve Velkopolsku a společnosti FSR „Polmo“, výrobce automobilů, dodávek a terénních vozidel Tarpon, která měla poblíž továrnu.
Mieczyslaw Bilinski dostal za úkol přijít s designem a mimo jiné dostal radu od Bernieho Ecclestona. Okruh se oficiálně otevřel 1. prosince 1977 a od té doby je stálým doplňkem polské závodní scény. V říjnu 1980 se v jihovýchodní části trati otevřel motokárový okruh. Poměrně neobvykle to ale zahrnuje část závodního okruhu, což znamená, že tyto dvě části okruhu nemohou závodit současně.
V červnu 1979 dovezl Kanaďan Walter Wolf, majitel týmu Walter Wolf Racing, do Poznaně monopost Wolf WRC5. Jody Scheckter s ním v sezoně 1977 dokázal zvítězit ve Velké ceně Monaka, tudíž rozhodně kvalitní technika.
V Polsku ale usedl do kokpitu Andrzej Jaroszewicz a jeho jízdu sledoval sám velký Bernie Ecclestone, jenž hodnotil naděje na uspořádání závodu formule 1 v této zemi. Mr. E chtěl zkrátka dostat šampionát do východního bloku, proto se řešilo i Maďarsko nebo Česká republika.
Přestože se Ecclestonovi líbila trať i podmínky pro start, místní polské orgány neposkytly souhlas. Formule 1 se proto přesunula na maďarský okruh Hungaroring.
Později okruh navštívil soukromě i Jackie Stewart, který ale prezentoval pouze Ford Mondeo. Fanoušci poté čekali téměř 15 let, než uvidí další hvězdu formule 1. Na okruh ale dorazil samotný Michael Schumacher. Na okruhu v Poznani doprovázel šampiona testovací jezdec Ferrari Marc Gené. Španěl absolvoval několik kol v rudém monopostu Ferrari a vytvořil neoficiální rekord v okruhu s hodnotou 1:14,0. Schumacher se do kokpitu neposadil, ale v civilním Ferrari F430 svezl vybrané hosty, navíc s vozem na českých SPZ. Na trati se v roce 2010 ukázal i domácí Robert Kubica s Renaultem.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…