Pokud sledujete závody formule 2, tak je vám jméno Campos určitě povědomé. Majitel stáje se ale ještě před vytvořením vlastního týmu pokoušel prosadit jako závodník. Nedopadlo to zrovna nejlépe.
První úspěch přišel trochu překvapivě v řízení R/C modelů, nikoliv z pohledu závodního jezdce. Dokonce byl nejlepším ve španělském mistrovství roku 1980.
O rok později přešel na automobilové závody a od roku 1983 do roku 1985 soutěžil ve formuli 3 a v německém šampionátu 1985 skončil na třetím místě. Závodil také ve formuli 3000, kde tolik úspěchů neměl.
Logickým krokem byla formule 1, jenž byla velice velkorysá ke konci osmdesátých let, jelikož se na přihlášce objevovalo mnoho týmů. Jelikož ale stáje nebyly tak finančně silné, hledali se závodníci, jenž doplní rozpočty.
Poté, co v roce 1986 absolvoval Campos několik testů pro Tyrrell, závodil v sezoně 1987 u týmu Minardi vedle Alessandra Nanniniho a poté krajana Luise Péreze-Saly.
I když nebylo Minardi nikdy zázračně rychlé, tak Španěl dokončil pouze dva z 21 závodů, do kterých vstoupil. Musíme ale podotknout, že mnoho z nich nedokončil pro technické problémy. Rok 1987 dokončil nejlépe doma ve Španělsku na čtrnácté pozici.
Nicméně, tyto důvody a odstoupení způsobily, že ztratil motivaci a v roce 1988 byl nahrazen Pierluigim Martinim poté, co se nekvalifikoval ve třech po sobě jdoucích závodech.
Po krátké době bez závodění vrátil na trať, tentokrát ve španělském šampionátu cestovních vozů (CET) a v roce 1994 se stal mistrem jako oficiální jezdec Alfa Romeo. V roce 1997 zakončil svou závodní kariéru v soutěži 24 hodin Le Mans s prototypem Ferrari 333SP.
Kariéra závodníka tak byla zpečetěná. Po svých snahách se Campos úspěšně podílí na vedení vlastního týmu od roku 1998. Marc Gené vyhrál v prvním roce mistrovství Open Fortuna by Nissan a hned přešel do formule 1. Také Fernando Alonso závodil u Campose.
Campos byl spojován s přestupem do formule 1 a uvažoval o koupi pozůstatků zaniklého týmu Super Aguri. V květnu 2009 podal Campos Grand Prix přihlášku do sezony 2010 formule 1. Žádost byla úspěšně přijata, ale finance chyběly.
V únoru 2010 byla dokončena záchranná dohoda, kdy akcionář José Ramón Carabante převzal plnou kontrolu nad týmem. V rámci restrukturalizace byl Campos nahrazen Colinem Kollesem jako ředitelem týmu. Tým byl přejmenován na Hispania Racing (HRT F1), přičemž Campos převzal roli výkonného viceprezidenta.