Herbert získal během předchozích dvou let vždycky alespoň po jednom pódiu, ale v roce 1998 byl nejlépe šestý během úvodního závodu v Austrálii. Celkově neviděl cíl v osmi závodech ze šestnácti, což je v celku tragédie. Odstoupení v Itálii ale bylo hodně originální.
Když na Monze v druhé zatáčce Lesmo naboural, zdálo se, že to byla typická jezdecká chyba, jenže tomu tak nebylo.
Mechanik Sauberu totiž zapomněl v kokpitu utahovací klíč. Po pár kolech se nástroj dostal do špatné polohy a zasekl se pod pedály. Když chtěl Herbert zabrzdit, tak zkrátka nemohl, protože klíč zůstal pod brzdovým pedálem.
Týmový kolega Jean Alesi skončil pátý, dost možná to stálo body i samotného Herberta.
Na německém Oscherslebenu zahájily testy také vozy kategorie GT4.
Nicki Thiim v této sezoně opět nebude chybět v DTM, ale zatímco Dán zůstává ve…
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…