V cestovních vozech patří jméno Yvan Muller k legendárním. Francouzský závodník dokázal vyhrát čtyři tituly ve WTCC, jeden v BTCC, ale také ovládl francouzské superturismo. V roce 2016 oznámil, že pověsí helmu na hřebík, přesto závodí dodnes…
Francouz pokračoval „tříletku“ u Citroën během sezony 2016, ale cítil, že už přestává stačit na nejrychlejší. Hodně tomu pomohla i pravidla TC1, jelikož se tehdy ve světovém šampionátu vozy příliš nepodobaly klasickým cestovním.
Muller tedy na konci roku 2016 oficiálně odešel do důchodu a rozhodl se pomáhat týmu Polestar Cyan Racing s vozy Volvo. Nicméně už v posledním víkendu sezony na katarském okruhu startoval s modrým vozem S60.
„Dvě hodiny poté, co jsem odešel do důchodu, se Christian Dahl zeptal, jestli chci být hlavním poradcem (šef společnosti Volvo Polestar). Řekl jsem: Proč ne?.“
Přestože předtím s vozem jen párkrát testoval, získal šesté a sedmé místo v cíli. Tým Mullera posadil do vozu, aby zvýšil šance Volva na zisk celkového prvenství.
Závodníkovi ale jízda na limitu znovu zachutnala, přesto se rozhodl prozatím jen pro vlastní tým v nově vzniklém WTCR, které vzniklo spojením WTCC a TCR International. Yvan Muller Racing nasadil soukromé vozy Hyundai i30 N TCR, ale přišla obrovská komplikace.
Do YMR měl po boku šampiona Theda Björka nastoupit synovec Yvana Mullera Yann Ehrlacher. Hlavní partner týmu, který tehdy vystupoval pod skrytým kódem přes celý vůz si ale přál, aby závodil právě několikanásobný šampion. Ehrlacher tak musel hledat jiné místo a nakonec zamířil k Münnich Motorsport.
Sezona začala a Muller nepůsobil jako někdo, kdo předtím skončil v důchodu. Během sezony 2018 získal tři vítězství a neustále se držel v boji o mistrovský titul.
V průběhu sezony vyšlo najevo, kdo je onen tajemný partner. Skrytý kód totiž představoval barevnou kombinaci typické modré pro jeden tým – Cyan Racing. YMR se tak v podstatě jen chystal na to, aby se z něj stal tým Cyan Racing Lynk & Co.
Tým Yvana Mullera se tak v cestovních vozech ukázal jen rok, jelikož si Cyan Racing dal roční pauzu. O rok později už francouzský závodník nastoupil v celé sezoně i pro zmíněnou stáj a závodí dodnes, přestože mu je už 51 let.