Belmondo se přes různé závodění dostal až do formule 3 nebo formule 3000, kde ale nikdy nebyl úspěšný. Dokonce se během svých několika sezon nedokázal ani kvalifikovat, což v juniorských sériích není běžné. O to překvapivější bylo, když stáj March oznámila jeho vstup do formule 1.
V roce 1992 se Francouz upsal k umírajícímu týmu March na pozici závodního jezdce, který ale donesl hodně peníze. Hned v prvních třech víkendech se ale nedokázal kvalifikovat.
Monopost CG911 rozhodně nepatřil mezi ty rychlé, ale přesto nakonec neviděl start závodu v šesti víkendech, ale trochu překvapivě dokončil svůj poslední závod u Marche na deváté pozici.
Francouz měl prázdné kapsy a pro zbytek sezony ho nahradil další „platič“ Emanuele Naspetti. Na rok se přesunul do týmu TWR Jaguar Racing s vozem XJ220, kde to také slavné nebylo, ale přesto posbíral peníze pro svůj návrat do formule 1 v sezoně 1994.
U samo o sobě špatném Pacificu se nedalo nic vymyslet a Belmondo svůj antitalent potrhl v sezoně tím, že se nekvalifikoval do čtrnácti ze šestnácti závodů!
V Monaku a Španělsku zázrakem startoval, ale cíl stejně neviděl. Na legendární městské trati ztratil na týmového kolegu vteřiny, ale na poleposition celých jedenáct. Belmondo, který byl v závodě mobilní šikanou, pletl se všem do cesty a nebyl schopen absolutně držet tempo, vzdal svůj závod po 53 kolech, jelikož byl fyzicky vyčerpaný. Bylo ovšem jasné, že nijak výrazně netrénoval.
To bylo zároveň všechno v podání francouzského závodníka ve formuli 1. Během následujících let zkoušel vytrvalostní závody, ale také 24h Le Mans. Nikdy však neměl žádný větší úspěch.
Na německém Oscherslebenu zahájily testy také vozy kategorie GT4.
Nicki Thiim v této sezoně opět nebude chybět v DTM, ale zatímco Dán zůstává ve…
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…