Vzhled monopostu rozhodně na první pohled připomíná spíše evropskou formuli 3, než formuli 1. Dále je také hned jasné, že monoposty nemají tak úzká přední křídla. Podle návrhu se podobají spíše těm z let 1998 až 2008. Realita je ovšem přesně opačná, doslova radlice nyní vyčuhuje pod špičkou nosu monopostů.
Zadní křídlo si je relativně podobné, ale kryt motoru měl být daleko nižší, dokonce měl být až pod středovým sloupkem, který slouží jako ochrana hlavy jezdce. Zapomeňte na Halo nebo jinou ochranu hlavy, kromě zvýšených okrajů po straně kokpitu.
Bočnice byly také odlišné, průduchy měly úplně jiný tvar a směr, než tomu je v dnešních dnech. Také je jasné, že dnes mají vozy mnohem větší rozvor, délku a nádrž.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…