Vzhled monopostu rozhodně na první pohled připomíná spíše evropskou formuli 3, než formuli 1. Dále je také hned jasné, že monoposty nemají tak úzká přední křídla. Podle návrhu se podobají spíše těm z let 1998 až 2008. Realita je ovšem přesně opačná, doslova radlice nyní vyčuhuje pod špičkou nosu monopostů.
Zadní křídlo si je relativně podobné, ale kryt motoru měl být daleko nižší, dokonce měl být až pod středovým sloupkem, který slouží jako ochrana hlavy jezdce. Zapomeňte na Halo nebo jinou ochranu hlavy, kromě zvýšených okrajů po straně kokpitu.
Bočnice byly také odlišné, průduchy měly úplně jiný tvar a směr, než tomu je v dnešních dnech. Také je jasné, že dnes mají vozy mnohem větší rozvor, délku a nádrž.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…