Vzhled monopostu rozhodně na první pohled připomíná spíše evropskou formuli 3, než formuli 1. Dále je také hned jasné, že monoposty nemají tak úzká přední křídla. Podle návrhu se podobají spíše těm z let 1998 až 2008. Realita je ovšem přesně opačná, doslova radlice nyní vyčuhuje pod špičkou nosu monopostů.
Zadní křídlo si je relativně podobné, ale kryt motoru měl být daleko nižší, dokonce měl být až pod středovým sloupkem, který slouží jako ochrana hlavy jezdce. Zapomeňte na Halo nebo jinou ochranu hlavy, kromě zvýšených okrajů po straně kokpitu.
Bočnice byly také odlišné, průduchy měly úplně jiný tvar a směr, než tomu je v dnešních dnech. Také je jasné, že dnes mají vozy mnohem větší rozvor, délku a nádrž.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…