Po úspěšném roce ve formuli Nippon, kde získal v roce 1999 celkové prvenství, se chtěl Holanďan dostat až na vrchol – do formule 1.
Jak je pro závodníka typické, upoutal na sebe netradičním způsobem. Aby Coronel získal potřebné finance, tak mohli lidé investovat nákupem použitých závodních věcí od ‚the Racing Dutchman B.V.‘. Bylo to prosté, pokud by byl pilot ve formuli 1 úspěšný, nakoupené předměty by nabraly na hodnotě a fanoušci je můžou prodat se ziskem.
Bohužel celý plán selhal, když někteří investoři odmítli dodržet slíbené částky. Přesto si alespoň Coronel vyzkoušel monopost Arrowsu po sezoně 1999 s vyhlídkami na místo v dalším roce.
I když byl údajně závodník hodně rychlý, tak zkrátka neměl potřebné finance. Na jeho místo se usadil jiný Holanďan – Jos Verstappen, který měl za týmového kolegu Pedra de la Rosu.
Coronel se tak usilovně snažil získat místo a finance, že se rázem po svém titulu z formule Nippon ocitl v sezoně 2000 bez sedačky. Velký risk, který se závodníkovi nevyplatil. Přesto má Holanďan bohatou a úspěšnou kariéru.
O pár let později se spekulovalo, že podepsal u týmu Minardi na pozici třetího/náhradního jezdce, ale oficiální potvrzení nikdy nepřišlo.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…
View Comments
2001+2003+2004 GT1 lister storm asi nejhezčí auto s kterým jezdil/vyhrával podle mě