Ale na Nürburgringu byl Kling rychlejší, než jeho týmový kolega. Závodník musel po ztrátě kola startovat ze zadní části startovního roštu, než vůbec stihl odjet kvalifikační čas. Aby toho nebylo málo, během závodu měl únik paliva, který by vyžadoval další zastávku v boxech.
„Musel jet naplno, protože jsem věděl, že si musím vynahradit čas, který budu potřebovat na tankování. Jezdil jsem jako blázen, upřímně. Limit otáček pro W196 byl 8500, ale ten den jsem většinu času jel až na 9000. Bylo mi to jedno!,“ vzpomněl po letech Kling.
V 15. kole z 22 se ujal vedení od Fangia. Kvůli velkému zmatku svého týmu Mercedes, který o předjetí netušil a vysílal signály z boxů, které mu připomínaly jeho povinnost hrát roli druhého jezdce Mercedesu na úkor argentinskému mistrovi. Kling však nikdy nezpochybnil jeho předurčenou roli.
„Bylo zcela správné, že týmové příkazy měly být ve prospěch Fangia, protože měl nejlepší šanci vyhrát mistrovství světa. Opravdu jsem se o Fangia nestaral, protože jsem měl únik paliva. Také jsem se obával o zadní část nápravy, která byla ze strany poškozená.“
Nakonec skončil čtvrtý s nejrychlejším kolem závodu, Fangio vyhrál. Kling v roce 1954 zvítězil mimo šampionát na AVUSU, nicméně později už neměl šanci na lepší výsledek protože k Mercedesu přišel Stirling Moss.
„Závod jsem nevyhrál, ne, ale odjel jsem ho toho dne se spoustou hrdosti a skvělými vzpomínkami,“ dodal Kling.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…