Manor Grand Prix Racing Limited, vznikl ze stáje Marussia, která zase vznikla z Virgin Racing. Ztrastiplná cesta započala úplně původně v roce 2010.
Původní Marussia zanikla na konci roku 2014, ale později byla odkoupena novými majiteli, kteří následující sezonu závodili pod názvem Manor Marussia. Název měl jednoduchý důvod, peníze z televizních práv a za umístění v poháru konstruktérů z předchozího roku.
V sezoně 2015 se vůz prakticky nevyvíjel, jen se upravil monopost Marussie z předcházejícího roku. Z tohoto důvodu můžeme považovat tým Manor Racing jako plnohodnotného člena formule 1 pouze z roku 2016, kde se prezentoval nový monopost MRT05.
V únoru zmiňovaného roku se prezentoval tým na prvním testu. Manor pod vedením Stephena Fitzpatricka odhalil i nové černoranžové barvy, namísto typické bílé a červené.
Testování probíhalo poměrně v klidu, ale hned v prvním závodě musel odstoupit jezdec stáje Rio Haryanto pro technické problémy. Týmový kolega Pascal Wehrlein dokončil na šestnáctém místě.
Příběh z Austrálie předznamenal i celou sezonu. Monoposty jasně zaostávaly, ale přesto se podařilo v náročném závodě na rakouském Red Bull Ringu získal Wehrleinovi alespoň jeden bod za desáté místo.
Bylo zřejmé, že si Haryanto zaplatil místo u stáje nemalou částkou, která ale stejně nestačila. Indonéský závodník byl nahrazený po dvanácti závodech Estebanem Oconem, jenž působil v té době jako jezdec Mercedesu v DTM.
Osud Manoru se zpečetil z velké části i závodem v Brazílii, kde získal Felipe Nasr dva body za deváté místo, čímž pilot Sauberu pomohl stáji k zisku celkové desáté pozici v poháru konstrukérů. Jedenáctý tým neměl nárok na příjem z televizních práv. Rozdíl v této jedné pozici byl 30 milionů liber, což bylo pro stáj likvidační.
I když stáj zaplatila vstupní poplatek na sezonu 2017, nepodařilo se sehnat potřebné investory, kteří by podporovali tento příběh i nadále. Údajně byl i nový vůz stáje ve vývoji a připravený startovat, ze všeho ale sešlo. Manor tak po pouhém roce zmizel z formule 1 a už se do ní nevrátil.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…