James Hunt překvapivě odešel po GP Monaka 1979 z kolotoče formule 1. I když měl několik nabídek, znovu nezávodil. Šampion si tak užíval dovolenou a komentoval závody. Přesto mu začaly chybět peníze a dokonce se zadlužil.
Bývalý závodník si hrál s myšlenkou návratu, což se zdálo jako lukrativní. Williams dal Huntovi šanci otestovat monopost FW12C na okruhu Paula Ricarda ve Francii. Stalo se tak v roce 1989, tudíž deset let po britově odchodu!
Nikoho asi nepřekvapí, že závodník dorazil v otrhaných teniskách a kombinéze od týmu Wolf z posledního závodu. I když Hunt ztrácel přibližně pět vteřin, tak stále cítil šanci na návrat. Problémem ale byla i fyzická příprava britského závodníka. Podle autora autobiografie Jamese Hunta se pilot stále cítil na vstup do formule 1. Údajně oslovil starého přítele Johna Hogana ze společnosti Phillip Morris (Marlboro), zda by nemohl být sponzorem jeho návratu. Odpověděl negativně.
Nicméně bylo to skutečně tak? To nikdo neví. Dalším z lidí, kteří monitorovali Huntův život byl i Maurice Hamilton, který tvrdil, že test byl pouze „pro zábavu“. Závodník nadále alespoň ve spolupráci s Marlborem pomáhal mladým jezdcům, kteří byli také gigantem sponzorováni. Bývalý závodník tak koučoval například Eddieho Irvina nebo Allana McNishe.
Alex Lynn, pilot vozu Cadillac V-Series.R #12, získává pole position pro letošní 24h v Le…
Cadillac Hertz Team Jota si připisuje pole position zásluhou Alexe Lynna. Aby toho nebylo málo,…
Frederik Vesti letos debutuje ve 24h v Le Mans v kategorii Hypercar. V Cadillacu LMDh…
Šampionát DTM je součástí motorismu už od roku 1984, tudíž je zcela pochopitelné, že se…
V motorsportu, kde závodní vozy musí fungovat až 24 hodin na hranici technických možností, rozhoduje…
Německý závodník si připsal rekordní 26. pole position, čímž překonal "Pana DTM" Bernda Schneidera. Přestože…