Rakušan se kvalifikoval do závodu na osmé pozici. Zatímco jeho týmový kolega Jean Alesi dostal poprvé toho roku Ferrari do vedení v závodě, Berger se trápil v poli.
Během zastávky v boxech proběhlo všechno v pořádku, ale jakmile vyjel Berger z uličky, jeho vůz se zbalil a nekontrolovatelně narazil do bariéry. I když se zdálo, že za to mohl samotný závodník, bylo všechno úplně jinak.
Ve formuli 1 se stále více objevovalo aktivní zavěšení, které pomáhalo závodníkům stabilizovat vůz v zatáčkách. Jelikož se ale fakticky vůz sám pohyboval, musel být celý systém perfektně vyladěný, což v případě Ferrari nebyl.
Jelikož Berger vyjížděl z hrbolaté boxové uličky na okruhu Estoril, systém si myslel, že se nachází v jiném místě trati, zkrátka nevěděl, kde je! Závodník byl v té chvíli už jen pasažérem a ze závodu odstoupil stejně jako předtím v Itálii.
Celý aktivní systém, který pomohl Williamsu k zisku dvou titulů byl nakonec po sezoně 1993 zakázán.
Na německém Oscherslebenu zahájily testy také vozy kategorie GT4.
Nicki Thiim v této sezoně opět nebude chybět v DTM, ale zatímco Dán zůstává ve…
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…