Rakušan se kvalifikoval do závodu na osmé pozici. Zatímco jeho týmový kolega Jean Alesi dostal poprvé toho roku Ferrari do vedení v závodě, Berger se trápil v poli.
Během zastávky v boxech proběhlo všechno v pořádku, ale jakmile vyjel Berger z uličky, jeho vůz se zbalil a nekontrolovatelně narazil do bariéry. I když se zdálo, že za to mohl samotný závodník, bylo všechno úplně jinak.
Ve formuli 1 se stále více objevovalo aktivní zavěšení, které pomáhalo závodníkům stabilizovat vůz v zatáčkách. Jelikož se ale fakticky vůz sám pohyboval, musel být celý systém perfektně vyladěný, což v případě Ferrari nebyl.
Jelikož Berger vyjížděl z hrbolaté boxové uličky na okruhu Estoril, systém si myslel, že se nachází v jiném místě trati, zkrátka nevěděl, kde je! Závodník byl v té chvíli už jen pasažérem a ze závodu odstoupil stejně jako předtím v Itálii.
Celý aktivní systém, který pomohl Williamsu k zisku dvou titulů byl nakonec po sezoně 1993 zakázán.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…