Rakušan se kvalifikoval do závodu na osmé pozici. Zatímco jeho týmový kolega Jean Alesi dostal poprvé toho roku Ferrari do vedení v závodě, Berger se trápil v poli.
Během zastávky v boxech proběhlo všechno v pořádku, ale jakmile vyjel Berger z uličky, jeho vůz se zbalil a nekontrolovatelně narazil do bariéry. I když se zdálo, že za to mohl samotný závodník, bylo všechno úplně jinak.
Ve formuli 1 se stále více objevovalo aktivní zavěšení, které pomáhalo závodníkům stabilizovat vůz v zatáčkách. Jelikož se ale fakticky vůz sám pohyboval, musel být celý systém perfektně vyladěný, což v případě Ferrari nebyl.
Jelikož Berger vyjížděl z hrbolaté boxové uličky na okruhu Estoril, systém si myslel, že se nachází v jiném místě trati, zkrátka nevěděl, kde je! Závodník byl v té chvíli už jen pasažérem a ze závodu odstoupil stejně jako předtím v Itálii.
Celý aktivní systém, který pomohl Williamsu k zisku dvou titulů byl nakonec po sezoně 1993 zakázán.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…