Spekulace se vynořily v roce 1996, když Arrows odkoupil Tom Walkinshaw, který byl předtím aktivní v britských cestovních vozech s Volvem. Kromě toho se také Skot podílel i na další spolupracích s touto značkou a Volvo se v BTCC poměrně slušně dařilo.
Dlouhodobý plán byl velmi jednoduchý, TWR Group byla schopna vyladit motory a měli zkušenosti s výrobou motorů. Bývalý designér Cosworthu pro F1 Geoff Goddard byl jedním z designérů působících v motorovém oddělení TWR. Zkrátka vše zapadalo velmi dobře.
Údajně měl po boku Damona Hilla startovat tehdejší šampion formule 3000 ze Švédska Kenny Bräck, který už tehdy s Volvem úzce souvisel. Bräck mezitím podepsal pozici testovacího jezdce pro konkureční Ligier na sezonu 1996.
Přestože všechno na papíře vypadalo skvěle, realita dopadla úplně jinak. Arrows byl nakonec poháněný v sezoně 1997 tragicky špatným motorem Yamaha OX11A, určitě přispěla i zajímavá cenová nabídka Yamahy. Japonský výrobce v podstatě jen upravil a přejmenoval motory Judd JV 3.0 V10.
Celkově šest závodů stáj pro problémy nedokončila ani s jedním vozem, přesto Hill málem zvítězil v Maďarsku. Bräck se do formule 1 také nedostal a namísto něj přišel Pedro Diniz s balíkem peněz.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…