Spekulace se vynořily v roce 1996, když Arrows odkoupil Tom Walkinshaw, který byl předtím aktivní v britských cestovních vozech s Volvem. Kromě toho se také Skot podílel i na další spolupracích s touto značkou a Volvo se v BTCC poměrně slušně dařilo.
Dlouhodobý plán byl velmi jednoduchý, TWR Group byla schopna vyladit motory a měli zkušenosti s výrobou motorů. Bývalý designér Cosworthu pro F1 Geoff Goddard byl jedním z designérů působících v motorovém oddělení TWR. Zkrátka vše zapadalo velmi dobře.
Údajně měl po boku Damona Hilla startovat tehdejší šampion formule 3000 ze Švédska Kenny Bräck, který už tehdy s Volvem úzce souvisel. Bräck mezitím podepsal pozici testovacího jezdce pro konkureční Ligier na sezonu 1996.
Přestože všechno na papíře vypadalo skvěle, realita dopadla úplně jinak. Arrows byl nakonec poháněný v sezoně 1997 tragicky špatným motorem Yamaha OX11A, určitě přispěla i zajímavá cenová nabídka Yamahy. Japonský výrobce v podstatě jen upravil a přejmenoval motory Judd JV 3.0 V10.
Celkově šest závodů stáj pro problémy nedokončila ani s jedním vozem, přesto Hill málem zvítězil v Maďarsku. Bräck se do formule 1 také nedostal a namísto něj přišel Pedro Diniz s balíkem peněz.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…