Spekulace se vynořily v roce 1996, když Arrows odkoupil Tom Walkinshaw, který byl předtím aktivní v britských cestovních vozech s Volvem. Kromě toho se také Skot podílel i na další spolupracích s touto značkou a Volvo se v BTCC poměrně slušně dařilo.
Dlouhodobý plán byl velmi jednoduchý, TWR Group byla schopna vyladit motory a měli zkušenosti s výrobou motorů. Bývalý designér Cosworthu pro F1 Geoff Goddard byl jedním z designérů působících v motorovém oddělení TWR. Zkrátka vše zapadalo velmi dobře.
Údajně měl po boku Damona Hilla startovat tehdejší šampion formule 3000 ze Švédska Kenny Bräck, který už tehdy s Volvem úzce souvisel. Bräck mezitím podepsal pozici testovacího jezdce pro konkureční Ligier na sezonu 1996.
Přestože všechno na papíře vypadalo skvěle, realita dopadla úplně jinak. Arrows byl nakonec poháněný v sezoně 1997 tragicky špatným motorem Yamaha OX11A, určitě přispěla i zajímavá cenová nabídka Yamahy. Japonský výrobce v podstatě jen upravil a přejmenoval motory Judd JV 3.0 V10.
Celkově šest závodů stáj pro problémy nedokončila ani s jedním vozem, přesto Hill málem zvítězil v Maďarsku. Bräck se do formule 1 také nedostal a namísto něj přišel Pedro Diniz s balíkem peněz.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…