Spekulace se vynořily v roce 1996, když Arrows odkoupil Tom Walkinshaw, který byl předtím aktivní v britských cestovních vozech s Volvem. Kromě toho se také Skot podílel i na další spolupracích s touto značkou a Volvo se v BTCC poměrně slušně dařilo.
Dlouhodobý plán byl velmi jednoduchý, TWR Group byla schopna vyladit motory a měli zkušenosti s výrobou motorů. Bývalý designér Cosworthu pro F1 Geoff Goddard byl jedním z designérů působících v motorovém oddělení TWR. Zkrátka vše zapadalo velmi dobře.
Údajně měl po boku Damona Hilla startovat tehdejší šampion formule 3000 ze Švédska Kenny Bräck, který už tehdy s Volvem úzce souvisel. Bräck mezitím podepsal pozici testovacího jezdce pro konkureční Ligier na sezonu 1996.
Přestože všechno na papíře vypadalo skvěle, realita dopadla úplně jinak. Arrows byl nakonec poháněný v sezoně 1997 tragicky špatným motorem Yamaha OX11A, určitě přispěla i zajímavá cenová nabídka Yamahy. Japonský výrobce v podstatě jen upravil a přejmenoval motory Judd JV 3.0 V10.
Celkově šest závodů stáj pro problémy nedokončila ani s jedním vozem, přesto Hill málem zvítězil v Maďarsku. Bräck se do formule 1 také nedostal a namísto něj přišel Pedro Diniz s balíkem peněz.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…