Designový koncept, který vytvořil během roku 1990 Nick Wirth, byl určený pro německou značku BMW. Přestože se začaly chystat velké plány, tak z dodnes neznámých důvodů značka s interním označením vozu S192 do formule 1 nevstoupila.
Nakreslené koncepční plány odkoupil jeden malý tým s názvem Andrea Moda, který vytvořil značně podprůměrný monopost S921. Asi není překvapením, že se stáji nepodařilo vymyslet něco většího za svojí krátkou působnost. Nebylo to ale tolik dáno formulí samotnou, jako spíše zvláštním vedením stáje.
Španělská stáj Bravo F1 oznámila v roce 1992 své plány na následující ročník formule 1 společně s jejich prvním jezdcem Jordim Geném. Španělský závodník měl pilotovat další evoluci původního BMW, jelikož Jean-Pierre Mosnier odkoupil části rozpadlého týmu Andrea Moda. Bohužel po smrti šéfa stáje se celý projekt rozpadl a plánovaný vůz S931 tak skončil v podobě pouhé prezentační makety.
Příběh Wirthova návrhu ale neskončil. Následujícího roku se do formule 1 přihlásil další nový tým s krátkou životností. Malá stáj Simtek přepracovala původní návrhy BMW a dala tak vzniknout monopostu S941, který už alespoň dokázal dojíždět závody. Přesto se v těsném kokpitu S941 vystřídalo hned šest jezdců.
Britská stáj sice pokračovala i následující rok, ale peníze byly velkým problémem. Příběh původního návrhu pro BMW končí ročníkem 1995, kde představil Simtek monopost S951. Tým skončil už po čtyřech závodech sezony.
GT World Challenge zamířilo do italského Misana, kde se z vítězství v obou závodech radovala…
Tým Ferrari AF Corse podal protest proti rozhodnutím sportovních komisařů, že závod bude restartován po…
Dvoučlenná posádka týmu Herzt Team Jota, Callum Ilott a Will Stevens, si připisují vítězství ve…
Mick Schumacher letos jezdí v kategorii Hypercars ve WEC s vozem Alpine. Ve Spa absolvoval…
Dojmy pilotů po kvalifikaci na šestihodinový závod ve Spa se liší, Toyota se svým tempem…
Hypercar Ferrari s číslem 50 získalo pole position do šesti-hodinového závodu ve Spa, avšak bylo…