Vzhledem ke změně technických pravidel, kdy musela být špička předního křídla nižší, vsadilo mnoho týmů ke zvláštnímu řešení. Monoposty tak měly v podstatě „dlouhé nosy“, které vyčuhovaly z předního křídla. Není divu, že se tento problém později vyřešil další úpravou pravidel.
Trvalo to hodně let, než se ve formuli 1 objevila během závodního víkendu další žena. Susie Wolff se stala objevila v kokpitu Williamsu během GP Velké Británie a Německa v pátečním volném tréninku. Před ní byla jako poslední Giovanna Amati v roce 1992.
André Lotterer působil jako testovací pilot Jaguaru ve formuli 1, ale do závodu se nikdy nedostal. Dlouhé roky působil u Audi ve vytrvalostních závodech a pravděpodobně jako odměnu dostal od svého sponzora zaplacený start v GP Belgie 2014. Německý závodník ale pro technické problémy nedokončil ani první kolo.
Britská stáj se trápila s financemi už od svého počátku v roce 2010, tehdy ještě pod jménem Virgin Racing. Po tragické nehodě Julese Bianchiho se Marussia rozhodla své vozy stáhnout a do posledních tří závodů sezony 2014 už nenastoupit.
Přesto se za podpory Manoru a odkoupení podařilo na další sezonu zajistit pokračování. Po roce 2015 se stáj přejmenovala čistě na Manor a v sezoně 2016 přišel definitivní konec.
Po technických problémech v tréninku na GP Austrálie se Lewis Hamilton musel dopravit do paddocku po svých. Na tom není nic neobvyklého, ale vtipná situace nastala při příchodu do zázemí, kdy ho ochranka nechtěla pustit dovnitř, přestože měl na sobě závodní oblečení a helmu.
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.