Muž, který se jmenoval Ernesto Vita se rozhodl vytvořit tento závodní propadák sezony 1990. Life odkoupil monoposty a věci od First Racingu, ale také se rozhodl startovat pouze s jedním vozem. Velkým problémem byl motor W12, který se rozhodl bývalý inženýr Ferrari Franco Rocchi přestavět. Pohonná jednotka ale byla nakonec až neuvěřitelně nespolehlivá a celý výtvor byl zkrátka naprosto k ničemu a nefungoval.
Monopost Life L190 dorazil na první závod roku s hodně slabým motorem, který měl přibližně 480 koňských sil oproti konkurenčním 600 až 700. Jelikož byl vůz upraven, aby prošel nárazovými testy FIA, byl také jeden z nejtěžších ve startovním poli. Naprosto vážně tak byl monopost pomalejší, než monoposty formule 3 nebo formule 3000.
Na úvod sezony byl podepsán syn legendárního Jacka Brabhama Gary, který ale vydržel neuvěřitelně pomalý vůz řídit jenom dva víkendy. Během druhého pokusu v Brazílii dokonce mechanici zapomněli do motoru dolít olej, proto se vůz zastavil už po pár metrech od boxové uličky. Později dokonce závodník odhalil, že vůz Life neměl funkční tachometr ani v jedné z předkvalifikací a stáj například zapomněla vzít tlakoměr, který si musela vypůjčit od EuroBrunu.
Přestože se snažil Brabham přesvědčit tým o tom, aby zvolil raději motory Judd CV 3.5 V8, nicméně majitel týmu stále věřil nové konstrukci. Závodník si sbalil kufr s penězi a od stáje odešel. Pro Life totiž nebylo vůbec snadné sehnat závodníka. Jedním z těch, kteří měli do kokpitu usednout byl i budoucí šampion DTM Bernd Schneider, který prohlásil, že rozhodně něco takového řídit nechce. Na místo Brabhama tak usedl veterán Bruno Giacomelli, který závodil naposledy ve formuli 1 v sezoně 1983!
S křehkým motorem a těžkým šasi nevymyslel ani bývalý pilot McLarenu nic extra a během následujících víkendů ztrácel v předkvalifikacích průměrně 20 vteřin na první monopost a celkem očekávaně se tak Life nikdy do závodu nepodíval. Giacomelli také po čase prozradil, jak to u týmu probíhalo. Jeho monopost nikdy nedokázal odjet více, než osm kol bez technických problémů a závodník se navíc bál malé rychlosti, kvůli které mohl způsobit nehodu s jiným vozem v rychlém kole.
Přestože stáj nakonec přešla na „lepší“ motory Judd V8, šasi nebylo možné potřebně přestavět a zlepšení nepřišlo. V Portugalsku sice monopost vážil o 80 kilo méně, ale jelikož rozměry příliš nevyhovoval, tak kryt motoru odletěl ještě ve výjezdovém kole. Náhradní nebyl, proto se Life mohl opět sbalit a jet na další závodní trať o den dříve.
Během předkvalifikace ve Španělsku ztrácel monopost L190 stále neuvěřitelných 18 vteřin. Peníze docházely, Giacomelliho už snaha o závodění také přešla, proto se stáj rozloučila s paddockem dva závody před koncem sezony 1990 a už se nikdy nevrátila.
Monopost se dodnes objevuje na různých společenských akcích s monoposty formule 1, dokonce s motorem W12, pravděpodobně jako historické varování.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…